مساجد استان مرکزی میزبان جشن های انتظار

برنامه های نیمه شعبان حول محورهای تبیین جایگاه مهدویت، غیبت، انتظار، ظهور و بحث های مهدویت در سطح مساجد استان برگزار می شود.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری شبستان از اراک، به مناسبت میلاد مسعود یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) کانون های فرهنگی هنری مساجد با برگزاری مراسم جشن، توزیع نقل و شیرینی،‌آذین بندی خیابان ها و سر در مساجد، سخنرانی و مولودیه خوانی و نورافشانی آسمان شهر، شب میلاد موعود خود را جشن می گیرند.

برگزاری جشن های نیمه شعبان با عنوان انتظار در کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر استان مرکزی، توزیع بسته های فرهنگی، مولودی خوانی و سخنرانی روحانیون پیرامون مهدویت از جمله برنامه های پیش بینی شده در جشن های نیمه شعبان استان است.

کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با آذین بندی معابر و خیابان های مقابل مسجد از اول ماه شعبان به استقبال این عید خجسته رفته و فضای بسیار باشکوهی در شهر ایجاد کرده است.

مردم نیز با نصب پلاکارد و پرده های رنگی که در آنها تبریک و تهنیت این روز بزرگ درج شده و نیز نصب ریسه های چراغانی در طول خیابانها، ارادات خود را به حضرت ولیعصر(عج) نشان می دهند.

این روز ها جوانان استان نیز علاوه بر شرکت در جشن های نیمه شعبان، به میمنت این مناسبت جنش های عروسی و آغاز زندگی مشترک خود را همزمان با سالروز ولادت حضرت حجت بن الحسن مهدی موعود (عج) برگزار می کنند؛ عاشقان حضرت مهدی(عج) با آب پاشی کردن کوچه ها و دود کردن اسپند و عود و پخش شیرینی و شربت در معابر و منازل خود در جشن میلاد خجسته گل نرگس حضرت اباصالح المهدی(عج) شرکت کردند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.