طراحی نرم‌افزار چندرسانه‌ای «میزان انتخاب»

به گزارش مرکزی دیلی، امید طاهرنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی این دانشگاه به منظور آشنایی هر چه بیشتر جوانان و به ویژه قشر دانشجو با اهمیت انتخابات اقدام به تولید کلیپ‌های صوتی انتخاباتی کرده است که این کلیپ‌ها برگزیده‌ای از سخنان مقام معظم رهبری پیرامون انتخابات است.

وی تصریح کرد: این کلیپ‌ها طی سه نسخه تهیه شده که نسخه اول مربوط به سخنرانی مقام معظم رهبری پیرامون انتخابات در اول فروردین ماه در مشهد مقدس، دومین نسخه مربوط به سخنرانی ایشان در تاریخ هفتم اردیبهشت ماه در جمع کارگران و سومین نسخه مربوط به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در ۱۶ اردیبهشت ماه در جمع دست‌اندرکاران انتخابات است.

مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی آشتیان با بیان اینکه نسخه اول کلیپ صوتی با عنوان شاخص‌های انتخاب منتشر شده است، افزود: دومین نسخه با عنوان انتخاب حماسی و سومین نسخه نیز با عنوان انتخاب آگاهانه چاپ و در سطح فضای مجازی به خوبی قابل دانلود کردن است.

طاهرنژاد ادامه داد: این کانون در تلاش است این کلیپ‌ها را در قالب یک نرم‌افزار چند رسانه‌ای با عنوان میزان انتخاب طراحی و در اختیار دانشجویان و قشر جوان قرار دهد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.