به راه افتادن کارناوال شادی در اراک

محمدتقی حقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: ۱۵ تا ۲۱ مهر ماه به نام هفته ملی کودک نامگذاری شده است که در این هفته برنامه‌های ویژه‌ای در سطح استان به اجرا در خواهد آمد.

وی تصریح کرد: حرکت کارناوال شادی از جمله برنامه‌های هفته ملی کودک است که ۱۵ مهر ماه در سطح شهر اراک به اجرا در خواهد آمد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با بیان اینکه شعار هفته ملی کودک امسال «زنده باد کودکی/زنده باد زندگی» است، ادامه داد: برگزاری جشن ملی روز کودک نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت هفته ملی کودک است که با حضور اعضای مراکز کانون در شهرهای سراسر استان به اجرا در خواهد آمد.

حقی افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی در مناطق محروم، عیادت از بیماران بخش کودکان، مشارکت اعضای کارگروه در نمایشگاه یک هفته با کانون و درج شعارهایی از حقوق کودک در سربرگ نامه‌ها از دیگر برنامه‌های هفته ملی کودک در این استان است که با هدف نشان دادن اهمیت پاسداری از حقوق کودکان در جامعه به اجرا در خواهد آمد.

وی تاکید کرد: کودکی دوران رشد و شکوفایی است که لازمه این رشد بر خودداری کودکان از حقوق اساسی خود مانند آموزش، بهداشت، تغذیه مناسب، اوقات فراغت، تأمین اجتماعی و سایر حقوق شهروندی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.