عربی:عدم توجه رئیس جمهور به حساسیت های استانی خلل در توسعه کشور ایجاد می کند

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار مهر، مهدی عربی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ستاد حامیان مردمی دکتر قالیباف در سراسر کشور در سطح استان ها وشهرستان ها تشکیل شده است و طی یک ماه گذشته این ستادها فعالیت خود را رسما آغاز کرده اند.

وی در ادامه افزود: بنده به عنوان رئیس ستاد حامیان مردمی دکتر قالیباف ماموریت یافته ام که کلیه ارکان عملیاتی و سازماندهی این ستاد را تا رده شهرها، شهرستان ها و روستاها توسعه دهم.

رئیس ستاد حامیان مردمی دکتر قالیباف گفت: هرکسی که در این ستاد فعالیت می کند عضوی از شورا است البته گروهی به صورت ngo و گروهی به صورت احزاب با این ستاد فعالیت می کنند که ۷ نفر به عنوان عضو اصلی در شورای حامیان مردمی فعالیت می کنند.

عدم توجه رئیس جمهور به حساسیت های استانی خلل در توسعه کشور ایجاد می کند

وی اظهار داشت: اگر رئیس جمهوری به حساسیت های مردم استان ها توجه نکند قطعا در توسعه استان ها دچار خلل خواهد شد.

عربی در خصوص برنامه های آتی برنامه های دکتر قالیباف افزود: برنامه های عملیاتی به صورت ۱۰۰ جلد برنامه های اجرایی برای اداره کشور است.

وی در خصوص نیروهای غیربومی که مشغول به فعالیت هستند، افزود: بحث انتخاب مدیران غیربومی به مدیریت اجرایی کشور مربوط می شود که انتخاب مدیران دردولت دکتر قالیباف با سلایق و علایق و چهره های شاخص استفاده شود.

رئیس ستاد حامیان مردمی ادامه داد: از تاریخ ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت ماه دستوراتی برای ستاد ها وضع شد که طی مدت معلوم انجام شد و از تاریخ ۱۷ تا ۲۳اردیبهشت ماه مرحله شکل گیری ستاد های شهرستان و بدنه ستاد مرکزی در ۱۳ شهرستان انجام شد و روز ۲۴ اردیبهشت ماه با اعزام ۳۲ نفر به مرکز ستاد در همایش ستاد های مردمی سراسر کشور و استراتژی ها و برنامه های مورد نیاز به آنها آموزش داده شد .

وی در ادامه ابزارهای تبلیغات کاندیداها را برنامه های آنها عنوان داشت و افزود: مردم و اعضای ستاد از طریق لوح های فشرده و سایت حامیان مردمی دکتر قالیباف به آدرس www.920324.com می توانند از برنامه های دکتر قالیباف اطلاعات لازم را بدست آوردند.

رییس ستاد حامیان مردمی دکتر قالیباف گفت: برای دفاع از نظام پرچم دکتر قالیباف را بالا گرفته ایم و بعد از ایشان پرچم کسی را که ایشان گفتند بالا می گیریم .

وی افزود: ما دیدگاه تحجر و قشری نگری نداریم و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم و جان را در طبق اخلاص قرار می دهیم و نظری خلاف نظر رهبری نداریم.

عربی در پایان افزود: در مبحث اقتصادی سعی دکتر قالیباف در این است که نوسانات بازار را به حالت پایدار قرار داده و از حالت تحریم ها خارج کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.