پایان کار کارگاه های آموزشی سمن های حوزه زنان و خانواده در اراک

کارگاه های دو روزه آموزش سمن های مردم نهاد منطقه مرکزی کشور به میزبانی استان مرکزی دیروز به پایان رسید.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، کارگاه های آموزشی سمن ها در خصوص مفاهیم اولیه شبکه، زیرساخت های ایجاد شبکه و شبکه سازی در جریان هشتمین نشست منطقه ای سمن های مرکز کشور در مرکز کسب و کار اراک به مدت دو روز با حضور ۲۱۰ نفر از نمایندگان سمن های پنج استان قم، تهران، مرکزی، قزوین و البرز برگزار شد.

هفت کارگاه با ظرفیت ۳۵ نفر از نمایندگان سمن ها و دستگاه های اجرایی در این مدت به صورت همزمان در دو نوبت صبح و عصر مشغول به فعالیت بود و شرکت کنندگان توسط تسهیل گران تحت آموزش های لازم قرار گرفتند.

سرتیم مدرسان کارگاه های آموزشی در حاشیه اتمام کار کارگاه ها در گفت و گو با ایسنا گفت: در این مدت شرکت کنندگان با مفاهیم شبکه و شبکه سازی آشنا شدند.

پدرام موسوی با بیان اینکه اغلب شرکت کنندگان با مبانی و ساز و کار سازمان های مردم نهاد آشنایی داشتند، افزود: برگزاری این کارگاه با توجه به شناخت محدود اعضا از مفاهیم شبکه و شبکه سازی قابل دفاع است.

وی اظهار کرد: با توجه به ارزیابی صورت گرفته شرکت کنندگان با عوامل تقویت و ضعف شبکه ها، آسیب های مترتب شبکه و نیز تفاوت شبکه سازی و ارتباط شبکه ای آشنا شدند که این امر گام مهمی در تقویت نقش و اثر گذاری سمن ها در جامعه است.

سرتیم مدرسان کارگاه ها در پاسخ به این سوال که آیا آشنایی با مفاهیم شبکه می تواند به پر کردن خلا اطلاعات ناکافی سمن ها در حوزه های مختلف از جمله زنان و خانواده کمک کند بیان کرد: معمولا اطلاعات سمن ها پراکنده است و شبکه سازی و ارتباط شبکه ای می تواند به انسجام اطلاعات و اثر بخشی بیشتر کمک کند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.