بهره برداری از فاز یک شهر جدید امیرکبیر

طی مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور، استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان استانی فاز یک شهر جدید امیرکبیر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، صبح دیروز در مراسمی با حضور محسن نریمان معاون وزیر و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور، محمود زمانی ‌قمی استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان استانی فاز یک شهر جدید امیرکبیر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

معاون امور عمرانی استانداری مرکزی در مراسم افتتاح این پروژه اظهار داشت: در این مراسم ۲۵۰ واحد مسکن ویلایی، ۳۳ واحد تجاری با زیربنای ۳۰ تا ۷۰ مترمربع و دو واحد نمونه ویلایی با مجموع زیربنای ۵۱۵ مترمربع به بهره‌برداری رسید.

عزیز فیلی گفت: با بهره‌برداری از این واحدها شاهد سکونت اولین گروه از متقاضیان در این شهر خواهیم بود.

وی تصریح کرد: در این مراسم همچنین یک واحد پاسگاه انتظامی با زیربنای ۹۱۰ مترمربع در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۶۰۰ مترمربع مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

معاون امور عمرانی استانداری مرکزی از افتتاح یک باب مسجد به مساحت ۴۵۰ مترمربع در زمینی به وسعت ۷۰۹ مترمربع در این شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین امروز شاهد بهره‌برداری از پارک محله‌ای به مساحت ۶ هزار مترمربع خواهیم بود.

به گفته وی بهره‌برداری از دو واحد گلخانه، بلوار آبشار، مجموعه ورزشی و باغ درختان مثمر، بلوار اصلی شهر، یک باب مدرسه ابتدایی ۱۲ کلاسه از دیگر طرح‌هایی است که امروز به بهره‌برداری خواهد رسید.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.