شرکت پتروشیمی شازند حمایت مالی از تیم استقلال اهواز را تکذیب کرد

روابط عمومی شرکت پتروشیمی شازندعصر شنبه با انتشار بیانیه ای هرگونه حمایت مالی از تیم استقلال اهواز را تکذیب کرد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از ایرنا، این بیانیه در پی انتقاد برخی از گروههای فضای تلگرام از این شرکت به خاطر آن چه عدم حمایت از ورزش شازند و استان مرکزی و هزینه کرد اعتبارات در نقاط دیگر عنوان شده، صادر شده است.
در این بیانیه آمده است: ظاهرادر خصوص درج نام این شرکت بر روی لباس استقلال خوزستان این سوء تفاهم پیش آمده که شرکت پتروشیمی شازند اسپانسر تیم مذکو شده در صورتی که موضوع به این صورت نیست.
این بیانیه افزوده است: این شرکت هیچگونه قرارداد اسپانسری با تیم یا باشگاه یاد شده ندارد، بلکه موضوع از این قرار است که در حال حاضر سهام باشگاه استقلال خوزستان متغلق به بانک ملی ایران است و شرکت پتروشیمی شازند نیز یکی از شرکتهای زیرمجموعه این بانک است و بانک جهت استفاده تبلیغاتی از این موقعیت، نام شرکت پتروشیمی شازند را بر روی پیراهن تیم درج کرده است.
روابط عمومی پتروشیمی شازند افزوده است: با توجه به اینکه نام شرکت پتروشیمی شازند و به تبع آن نام شازند بدون پرداخت هزینه در چنین مسابقه با اهمیتی منعکس و مطرح شده، این امر موجب افتخار این شرکت و به تبع آن شهرستان شازند و استان مرکزی است و بهتر است با دید مثبت به این موضوع نگاه شده و از جو سازی های منفی خودداری شود.
مجتمع پتروشیمی شازند یکی از طرحهای زیربنایی و مهم کشور است که در راستای سیاست های کلی توسعه صنایع پتروشیمی و با اهداف تامین نیاز داخلی کشور و صادرات ایجاد و به بهره برداری رسیده است.
این طرح در سال ۱۳۶۳ به تصویب رسید و پس از طی مراحل طراحی، مهندسی و نصب، فاز اول آن در سال ۱۳۷۲ در مدار تولید قرار گرفت.
در ادامه کار به منظور بهبود مستمر و تولید بیشتر و متنوع تر، واحدهای دیگر مجتمع تکمیل و واحد اتوکسیلات بعنوان آخرین واحد مجتمع در سال ۸۲ راه اندازی و در مدار تولید قرار گرفت.
از سال ۱۳۷۹ همزمان با تکمیل واحدها، طرح و توسعه مجتمع با هدف افزایش ظرفیت واحدها به تصویب رسید که فاز اول آن در مهرماه سال ۱۳۸۴ و عملیات اجرایی فاز دوم در تابستان سال ۱۳۸۶ به انجام رسید. ظرفیت کامل تولید این مجتمع پس از انجام طرح توسعه یک میلیون و ۴۶۹ هزار تن در سال است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.