فست فودها ۳۰ برابر کتاب فروشی ها در اراک

فست فودها ۳۰ برابر کتاب فروشی ها در اراک یکی از عنوان های شماره ۵۸۳ هفته نامه امیر استان مرکزی است.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از ایرنا، در این مطلب آمده است: خیابان گردی در پی یافتن خوراک روح و جسم در شهر برمی گردد به میزان بالای میل مردمانش به لقمه گاز زدن دریک تفرج عصرگاهی و فست فودی و اراک را در بیوگرافی کشوری ( نه قطب سوم صنایع ) بلکه شهر فست فودها می شناسند.
به خیابان های اراک که سر می زنیم تا چشم کار می کند و شامه نوازش می شود تابلوی فست فودی و ساندویچی می بینی که اشتهایت را تحریک می کند.
رئیس اتحادیه فست فود و ساندویچ فروشی ها تعداد فست فودی، سمبوسه و فلافل فروشی های دارای مجوز را در این شهر ۳۰۰ باب عنوان می کند و می گوید: خیلی ها هم بدون مجوز دکه یا مغازه دارند و ساندویچ و تک لقمه و انواع فست فود را می فروشند .
غلامرضا گودرزی کتاب فروشی که از سال ۶۲ در کار کتاب بوده و پسرانش هم پیشه پدر را پی گرفته اند، می گوید : تا سال ۷۰ کار خیلی خوب بود و همه گروه سنی برای خرید کتاب می آمد، جوان ها اهل مطالعه بودند و همه جور کتاب تقاضا می کردند علمی ، تاریخی ، سیاسی و…، اما حالا مشتریها فقط بچه های دانشجو هستند که استاد کتابی را معرفی می کند و باید بخرند . کتاب هم گران است و بعضی وسع خرید ندارند ؛ این است که کتاب دنبال دست دم می روند . ما کتاب های دست دوم را به یک سوم قیمت می خریم و به نصف قیمت به آنها فروشیم که این امر نیازمند تامل است.
دولت با رفع موانع زمینه رونق صنایع را فراهم کند ، تغییر در سیاستهای مالیاتی، بانکی و واردات استان، بی سروسامانی قیمت بازار میوه و سردرگمی مصرف کنندگان، تریاک آمیخته به سرب حربه جدید برای سود بیشتر از دیگر عنوان های خبری هفته نامه امیراستان مرکزی است.
هفته نامه امیر استان مرکزی با مشی سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی با صاحب امتیازی و مدیرمسئولی ابوالفضل نیک عهد منتشر می شود.
۵۱ نشریه و ۹ پایگاه خبری و اطلاع رسانی در استان مرکزی فعالیت رسانه ای دارند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.