اجرا طرح هم کد سازی و حذف کد بین شهری در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایلنا، در راستای اجرای طرح هم کدسازی و حذف کد بین شهری از شهرها و روستاهای استان مرکزی به زودی کلیه تلفن های ثابت استان ۸ رقمی خواهند شد وکلیه تلفن‌های ثابت استان بدون کد باهم تماس می گیرند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اراک، مدیرعامل شرکت مخابرات استان مرکزی در نشست خبری که صبح امروز به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی مخابرات، در سالن جلسات این شرکت برگزار شد، ضمن اعلام این خبر افزود: با فراهم شدن مقدمات اجرای این طرح در آینده نزدیک، نامبرینگ شماره‌های استان به صورتی طراحی و انتخاب شده اند که حداقل تغییرات درشماره ها و به خصوص دربخش شماره های مراکز صنعتی اعمال خواهد شد.
وی دربخش دیگری ازاین نشست با تاکید براینکه تبلور حماسه اقتصادی با تغییر و تحول اساسی در انجام فعالیت‌ها و ارائه خدمات مناسب تر به مشترکین رخ خواهد داد، گفت: کاهش هزینه ها،افزایش بهره وری و استفاده از قابلیت ها و توانمندی نیروهای متخصص درجهت ارائه خدمات به روز و مناسب از اهداف مهم سال جاری می باشد.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان مرکزی با اشاره به واگذاری حدود ۲۱ هزار و ۹۱۴ شماره تلفن ثابت و ۱۵۴ هزار و۷۰۷ شماره تلفن همراه به متقاضیان درسال گذشته اظهارداشت: با انجام اقدامات لازم در راستای توسعه شبکه تلفن همراه و ثابت درحال حاضر ضریب نفوذ تلفن همراه استان به ۷۰.۴۲ درصد ارتقا یافته است و با ۴۳۰ ایستگاه bts مشغول به کار، کل جاده های اصلی استان به طول ۸۲۴ کیلومتر و۵۷۷ کیلومترازجاده های فرعی استان تحت پوشش خدمات شبکه همراه اول می باشند.
مشیدی ازارتقای ضریب نفوذ تلفن ثابت استان به ۳۸.۰۶ درصد خبر داد وگفت: با نصب و راه اندازی ۲۰ ایستگاه gsm روستایی در سال ۹۱ و اجرای برنامه رومینگ روستایی،در مجموع ۹۹.۷ درصد از جمعیت روستایی استان تحت پوشش خدمات مخابراتی می باشند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.