نصب وسیله بازی از جنس پلی‌اتیلن در بوستان بزرگ ملت اراک

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از روابط عمومی شهرداری اراک، ناصر عسگری گفت: در ادامه روند رسیدگی به بوستان‌های سطح شهر و به منظور افزایش رفاه حال همشهریان در تجهیز مبلمان پارکی بوستان‌های بزرگ و پر بازدید سطح شهر و پس از بررسی‌های انجام شده وسیله بازی از جنس پلی‌اتیلن در محوطه بوستان ۶۵ هزار مترمربعی ملت نصب شد.

وی افزود: بوستان ملت یکی از بوستان‌های بزرگ و پر بازدید مرکز شهر اراک است که روزانه پذیرای تعداد زیادی از همشهریان در استفاده از فضای این بوستان است، بدین منظور پس از بررسی‌های دوره‌ای از بوستان مقرر شد در ادامه تجهیز مبلمان پارکی این بوستان دست کامل لوازم بازی پلی‌اتیلن در این بوستان نصب شود.

عسگری تاکید کرد: وسایل بازی نصب شده از جنس پلی‌اتیلن است که جزو گروه محصولات سبز به شمار می‌روند و هیچ نوع آلودگی برای محیط زیست نداشته و قابل بازیافت هستند و تمام محصولات تا ۸۰ درجه سانتیگراد دمای محیط هیچگونه تغییر فرمی بروز نداده و قابلیت احتراق ندارند.

به گفته وی از دیگر امتیازات این مجموعه‌های پلی‌اتیلنی عدم انتقال و هدایت گرمای هوا به کاربر و همچنین عدم زنگ‌زدگی است.

عسگری مهم‌ترین ویژگی استفاده از وسایل پلی‌اتیلن را ایمنی بالای وسایل نسبت به وسایل فلزی قدیمی برشمرد و گفت: حفظ ایمنی و امنیت کودکان یکی از مسائل مهم در استفاده از این وسایل بوده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.