برگزاری همایش زن مدیر خانه، زن مستخدم خانه در اراک

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از ایرنا، عضو بنیاد خلاق آمریکا و معاون پژوهشی انجمن مطالعات خانواده کشور در این همایش گفت: نهاد خانواده یکی از پنج نهاد پایه جامعه است که نقش زن در مدیریت و راهبری امور آن حیاتی است.
دکتر عبدالرضا کردی افزوذ: خداوند با به بلوغ رساندن یک زن ثابت می کند که این فرد شایستگی و توانایی پرورش یک فرزند را دارد اما زمانی که در توانایی ها و ویژگی های مثبت خود دچار تردید شود ناشایستگی فرد آغاز می شود.
وی گفت:پایه های تربیتی، روحیه سازی، برنامه ریزی و مدیریت خلاق توسط زنان در خانواده نهاده می شود.
دکتر کردی در بخش دیگر سخنان خود بیان کرد: زنان باید خود دایره توانمندی بالایی داشته باشند تا بتوانند به عنوان مدیر به افراد خانواده مسئولیت واگذار کند و دایره تکالیف تربیتی ، مهارتی و اخلاقی را با شناخت جایگاه خود در خانواده و جامعه ایجاد کنند.
وی اظهار کرد: مادر و پدر دو ستون اصلی خانه هستند که پدر رهبر این نهاد و مادر مدیر سازمانی نهاد خانواده است و ارتباط منطقی و متقابل این دو با یکدیگر است که شکوفایی خانواده راسبب می شود.
عضو بنیاد خلاق آمریکا و معاون پژوهشی انجمن مطالعات خانواده گفت: مدیر خانواده حس همکاری، تفاهم، اطمینان و دوستی را انتقال می دهد.
دکتر کردی با اشاره به عرصه های فناوری نوین اطلاعاتی و فضاهای مجازی افزود:ناتوانی افراد خانواده در تامین نیازهایی مانند محبت و عشق ورزیدن موجب شده افراد برای تامین این نیازها به فضاهای مجازی روی آورند و به جای پیوست های عاطفی تربیتی کارساز مشغول حریم ناشناخته همراه با معضل اجتماعی شوند.
دکتر عبدالرضا کردی رئیس مرکز جهانی آموزش و پرورش خلاق در مالزی، عضو بنیاد خلاق در آمریکا و معاون پژوهشی انجمن مطالعات خانواده متولد سال ۱۳۴۲ در بروجرد است.
این همایش با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک برگزار شده که در نوبت عصر ۲۵ فروردین تکرار می شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.