بهره برداری از هشت هزار مسکن مهر استان مرکزی تا پایان ۹۲

معاون مسکن سازمان مسکن و شهرسازی استان مرکزی گفت: سیاست کلی در قالب مسکن مهر توسط دولت اعلام می‌شود و تاکنون پروژه جدیدی در قالب مسکن مهر تعریف نشده است.

به گزارش مرکزی دیلی ، حمیدرضا نوازنی در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، در رابطه با وضعیت کنونی مسکن مهر استان مرکزی اظهار کرد: بر اساس آنچه که تاکنون توسط دولت جدید عنوان شده مسکن مهر فعلی تکمیل خواهد شد، اما پروژه جدیدی در قالب مسکن مهر تعریف نشده است.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت در قراردادهای مسکن مهر منجر به واکنش مردم شده است، عنوان کرد: افزایش قیمت مصالح ساختمانی در سال گذشته در قراردادهای پیمانکاری لحاظ نشده بود و حال که این قرارداد‌ها افزایش یافته مردم فکر می‌کنند دولت جدید این قیمت‌ها را افزایش داده است در صورتی که این ابلاغیه از اواخر دولت قبلی جهت افزایش قیمت‌ها صادر شده است.

نوازنی ادامه داد: در آندسته از پروژه های مسکن مهر که در قالب پیمانکاری انجام شده است افزایش قیمت داشته‌ایم، اما آندسته از پروژه هایی که به صورت تعاونی بوده است باید به قیمت تمام شده تعاونی، مسکن را تحویل دهند.

معاون مسکن سازمان مسکن و شهرسازی استان مرکزی تاکید کرد: این مصوبات در اواخر دولت قبل ابلاغ شده است و در حال حاضر اعمال می‌شود، دولت جدید تاثیری در افزایش قیمت مسکن مهر ندارد.

وی با بیان اینکه ۴۱ هزار واحد مسکن مهر شهری تعهد شده بود، گفت: از این تعداد ۲۰ هزار واحد افتتاح و مابقی نیز در حال ساخت است.

نوازنی در پایان خاطرنشان کرد: تعداد هشت هزار واحد مسکن مهر شهری تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود، مابقی نیز در ۶ ماهه اول سال بعد به بهره‌برداری خواهد رسید.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.