پخش ویژه‌برنامه «بارگاه قدس» از سیمای استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، محمد شاهرخی، معاون سیمای استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه‌ مرکزی، گفت: بارگاه قدس عنوان برنامه‌ای است که به تهیه‌کنندگی روح‌الله ذوالفقاری خطبه‌های نماز جمعه شهر اراک را روایت کرده و به روی آنتن می‌برد.

وی بیان کرد: این برنامه با رویکردی انتخاباتی در آستانه یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با هدف آگاهی‌سازی مخاطبان، خطبه‌های نماز جمعه اراک را از سیمای شبکه آفتاب استان مرکزی تهیه و پخش می‌کند.

شاهرخی تصریح کرد: برنامه بارگاه قدس با توجه به اهمیت والای برپایی نماز پرفیض جمعه در عصر حاضر و با هدف ترغیب و حضور پرشور نمازگزاران در نماز باشکوه جمعه، تلاش می‌کند ضمن انعکاس مطلوب خطبه‌ها و آگاهی‌سازی موضوعات روز جامعه برای مردم، تذکرات و اطلاعات مفیدی را در خصوص انتخابات پیش‌رو به مخاطبان ارائه دهد.

معاون سیمای استان همچننین بخش‌های آرم، وله‌های تصویری، گزارش‌های مردمی و پخش گزیده‌ای از خطبه‌های اول و دوم نمازجمعه شهر اراک را از جمله آیتم‌های این برنامه عنوان کرد.

این مقام مسئول در پایان افزود: ابراهیم مرادی به‌عنوان دستیار، فاطمه بغدادی تدوینگر و رضا نورمحمدی و مظاهر فتاحی‌نسب نیز به‌عنوان تصویربرداران این مجموعه همکاری می‌کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.