برگزاری همایش تجلیل از فرماندهان استان مرکزی در دفاع مقدس

به گزارش مرکزی دیلی، سرهنگ پاسدار ‘عباس داود آبادی’ روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این همایش همزمان با نقاط مختلف کشور در مجتمع آفتاب کوی علی ابن ابیطالب(ع) برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این همایش ۵۹ فرمانده گردان، تیپ و لشگر نمونه از ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه روح الله، نیروی انتظامی و جهاد سازندگی تجلیل می شوند.

مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان مرکزی اضافه کرد: همچنین در این همایش از ۲۰ خانواده شهید والامقام جنگ تحمیلی که تا کنون گمنام بوده اند، تجلیل می شود.

وی بیان کرد: تبیین ابعاد مدیریت جنگ از سوی امام راحل، عملیاتی کردن خواسته مقام معظم رهبری مبنی بر احترام به پیشکسوتان جنگ تحمیلی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، تشریح ابعاد و ناگفته های سلحشوری رزمندگان اسلام در دفاع مقدس و نهادینه کردن فرهنگ ‘ما می توانیم’ ممهترین اهداف اداره کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان مرکزی از برپایی این همایش است.

سرهنگ پاسدار داودآبادی بیان کرد: رزمندگان اسلام در آغاز جنگ کوچکترین اطلاعاتی از تاکتیک های رزمی و سلاح های جنگی نداشتند اما با رهبری هوشمندانه امام راحل و عزم و اراده رزمندگان اسلام توانستیم هشت سال در برابر رژیم اشغالگر بعثی که تحت حمایت بیش از ۴۰ ابرقدرت و قدرت جهان بود، پیروز شویم.

وی خاطرنشان کرد: ارزش ها و آرمان های امام راحل و رزمندگان اسلام باید برای نسل جوان تشریح شده تا آنها بدانند که امنیت و آرامش امروز وطن به قیمت جانبازی سلحشوران با غیرت ایران اسلامی در جنگ تحمیلی بدست آمده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.