توزیع ۱۱۰۰بسته حمایتی مواد غذایی و پوشاک در استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از هلال احمر استان مرکزی، محمد رضا زمانی با اشاره به اجرای طرح فرشتگان رحمت توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مرکزی، اظهارداشت: یکی از ماموریت های سازمان داوطلبان این جمعیت، حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و آسیب دیده جامعه است.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مرکزی تصریح کرد: در راستای دستیابی به اهداف خیرخواهانه و بشر دوستانه این جمعیت و به منظور خدمت رسانی و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در ایام نوروز، با همکاری خیرین و نیکوکاران، به تهیه بسته های حمایتی مواد غذایی و پوشاک و توزیع آن‌ها بین نیازمندان اقدام شده است.

زمانی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای آغاز طرح نوروزی تا به امروز بالغ بر یک هزار و ۱۳۱ سبد حمایتی بین نیازمندان توزیع شده است، افزود: با توزیع این بسته‌ها، بیش از سه هزار و ۹۵۴ نفر از این سبد حمایتی بهره‌مند شده‌اند و ارزش ریالی مجموع این بسته ها بیش از یک میلیارد و ۱۳۲ میلیون ریال شده است.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مرکزی ضمن دعوت از تمامی خیرین نیک اندیش برای مشارکت در اجرای طرح های انسان دوستانه و عام المنفعه جمعیت هلال احمر، گفت: جمعیت هلال احمر به‌ عنوان حلقه واسط، بسترساز فعالیت های بشر دوستانه است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.