اعزام بیش از ۸ هزار زائر استان مرکزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، محسن گلشن‌زاده، معاون هماهنگ‌ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، راهیان‌نور را از بهترین ابزارهای مواجهه با هجمه‌های فرهنگی دشمن دانست و افزود: فعالیت‌های فرهنگی در قالب راهیان‌نور و تمسک به شهدا ضامن ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به کاروان‌های راهیان‌نور عمومی ادامه داد: ۸ هزار و ۷۰۰ نفر از استان مرکزی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد که از این تعداد ۵ هزار و ۷۰۰نفر در قالب کاروان و ۳ هزار نفر با خودروهای شخصی رهسپار مناطق عملیاتی جنوب می‌شوند.
معاون هماهنگ کننده سپاه‌روح‌الله استان گفت: در قالب راهیان‌نور عمومی بخشی به قشر نخبگان و بسیجیان تاثیرگذار اختصاص داده شده که به بوشهر اعزام شدند و بازدید از اسکله‌هایی نفتی، منزل رئیس‌علی دلواری به عنوان نماد ایستادگی در برابر استعمار بخشی از برنامه‌های آنها بود.
وی با اشاره به حضور زائران خارجی در کاروان‌های راهیان‌نور گفت: سال گذشته بیش از ۸۰۰ نفر از کشورهای اروپایی و منطقه از مناطق عملیاتی جنوب ایران بازدید کردند.
گلشن‌زاده افزود: برخی از خانواده‌ها با خودروهای شخصی در این سفر معنوی حضور پیدا می‌کنند که این تعداد به ۳ هزار نفر می‌رسد و ملزومات سفر آنها مانند اسکان و غذا تأمین خواهد شد.
معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان در پایان افزود: هیچ نهاد یا دستگاه اجرایی به غیر از سپاه متولی اعزام کاروان‌های راهیان‌نور نیست.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.