خدمات رسانی ۵۰ هزار نفر در استان مرکزی به مسافران نوروزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار پانا استان مرکزی، سید محمد حسینی در حاشیه برگزاری مانور دستگاه های اجرائی خدمات سفر استان مرکزی که در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان برگزار شد افزود: ۶۰۰ خودرو از ارگان های مختلف انتظامی، نظامی، اورژانس، هلال احمر و میراث فرهنگی و گردشگری در ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی در استان مرکزی وظیفه خدمت رسانی و رسیدگی به حوادث احتمالی را در تعطیلات نوروزی در سطح استان برعهده دارند.
وی ادامه داد: ۷۰۰ هزار بروشور، نقشه و سی دی برای توزیع در این ایام در بین مسافران نوروزی تهیه و دو هزار پارچه نوشته نیز طراحی و در سطح استان نصب شده است.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی اظهار داشت: در این ایام ظرفیت پذیرایی و استقرار برای ۳۰ هزار مسافر نوروزی در اماکن تفریحی و مدارس استان مرکزی فراهم شده است و دبیرخانه و ستاد نوروزی در طول این ایام آمادگی خدمت رسانی در تمامی ساعات را به مسافران دارند.
حسینی بیان کرد: شهرداری ها نیز در این ایام وظیفه پاکسازی و زیباسازی معابر شهری را برای استقرار و پذیرایی از مسافران نوروزی برعهده دارند.
وی اضافه کرد: استاندار و مدیران اجرایی استان مرکزی در اولین روز از عید نوروز برای خوشامد گویی به مسافران نوروزی در ورودی شهرهای استان مستقر می شوند و با اهدای گل و برنامه های فرهنگی از آنها استقبال می کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.