گزارش خبرگزاری موج از فضای انتخاباتی استان مرکزی / دربست بهارستان

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری موج از اراک، این شهر و شهرهای دیگر استان مرکزی این روزها در تب و تاب انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روزهای پر از هیجانی را سپری می کند.

هرچند که فضای انتخابات مجلس خبرگان نیز در این استان در  جریان است. کمتر از ۲۴ ساعت تا پایان زمان فرصت تبلیغاتی یعنی اوج بکارگیری توان برای جمع کردن آرای مردم است.

دیوارهای شهر و روستاهای استان مملو از پوسترهای تبلیغاتی و بنرهای مربوط به نامزدهاست، فضاهای مجازی هر ثانیه با مطلبی جدید در تایید و یا رد کاندیدایی خاص بار گزاری می شود.

همه جا صحبت از انتخاباتی پرشور در استان است و همه یک چیز را می گویند: من هفتم اسفند رای می دهم. احمدی دانشجوی رشته پزشکی نیمه شب در حال چسباندان پوستر کاندیدای مورد نظر خود است، از او می پرسم که این موقع شب چرا دکتر آینده کشور باید پوستر به دیوار بچسباند؟ می گوید: همه به عنوان یک انسان وظیفه داریم نقش خود را در اجتماع ایفا کنیم.

حتی با زدن پوستر… خانم امیری در یکی از ستادهای اراک درحال بسته بندی محصولات تبلیغی و فرهنگی است. میگوید: نامزدهای انتخاباتی زنان و توجه ویژه به مشکلات آنان را فراموش نکنند.

یک دستفروش یخ کرده از سرما هم درحالی که این پا و آن پا می کرد به موج گفت : آقا به این نمایندگان بگویید بیمه دست فروشان فراموش نشود… هرکسی حرفی داشت و از تب و تاب انتخابات خاطرات بسیاری که شاید این دوره نیز سهمی در خاطرات این افراد داشته باشد.

اما حرف آخر را یک موتوری زد و رفت: آقا مستقیم بهارستان…

این روزها در استان مرکزی هرچند که مردم مومن در حال سوگواری ایام فاطمیه هستند اما نمی توان شور و شوق ایجاد شده برای آنان به وسطه حق رایشان را نادیده گرفت.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.