برگزاری دعای عرفه در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان مرکزی

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه در ۲۸ بقعه شاخص استان خبر داد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، حجت‌الاسلام حسینخانی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ از برگزاری دعای عرفه در بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: امسال آیین دعای عرفه با عنوان برنامه ‘نیایش و ولایت’ در آستان مقدس ۲۸ امامزاده استان مرکزی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه دعای روح بخش عرفه در روز نهم ذی الحجه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در بقاع متبرکه استان برگزار می شود، گفت: در سطح شهرستان اراک نیز این آئین به صورت شاخص در آستان مقدس امامزاده محمد عابد(ع) مشهدمیقان، امامزادگان عبداله(ع) و آمنه خاتون(س) برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان مرکزی تصریح کرد: در سایر شهرستان‌های استان این مراسم پرفیض در امامزاده ابوطالب (ع) خمین، امامزاده مسعود (ع) خنداب، امامزادگان سهل ابن علی (ع) آستانه شازند، امامزاده زبیده خاتون (س) دلیجان، امامزاده فاطمه صغری (س) آشتیان، امامزاده سید منصور(ع) زرندیه و امامزاده سید اسحاق (ع) ساوه از جمله بقاع متبرکه شاخص استان هستند که دعای پرفیض عرفه در آن برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسینخانی اجرای سخنرانی توسط کارشناسان مذهبی، مرثیه خوانی و ذکر مصیبت را از دیگر برنامه های ویژه بقاع متبرکه استان مرکزی در روز عرفه عنوان کرد

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.