حقدادی: لیست اصولگرایان برمبنای درایت٬ کارآمدی و توانمندی است

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری تسنیم در اراک، دفتر استانی خبرگزاری تسنیم در استان مرکزی باتوجه به نزدیک شدن به دوران اتخابات و در راستای شورآفرینی و حضور حداکثری مردم در انتخابات سلسه نشست های مطبوعاتی دبیران احزاب شناسنامه دار سیاسی در استان را در دستور کار قرار داده است.

ایجاد بستر برای بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های احزاب سیاسی از جمله برنامه‌های مطلوب انتخاباتی به شمار می‌رود که احزاب و جریان‌های سیاسی شناسنامه‌دار اصولگرا و اصلاح طلب بتوانند با شفافیت دیدگاهها و برنامه‌های خود را تبیین کنند.

در این راستا و براساس برنامه‌ریزی انجام شده نشست مطبوعاتی دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در استان مرکزی و دبیرسیاسی این جبهه با موضوع تبیین برنامه ها و دیدگاهها از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ۵اسفندماه باحضور رسانه های استان مرکزی در دفتر خبرگزاری تسنیم برگزار شد.

«محمود حقدادی» دبیر سیاسی جبهه پیروان خط امام و رهبری در استان‌مرکزی که مهمان دفتر تسنیم در استان‌مرکزی بود از بخش‌های مختلف این خبرگزاری بازدید و با مدیر خبرگزاری تسنیم در استان‌مرکزی و خبرنگاران این مجموعه به گفت‌وگو نشست.

در این گفت‌وگو که بیش از ۹۰ دقیقه به طول انجامید دبیر سیاسی جبهه پیروان خط امام و رهبری در استان‌مرکزی دیدگاه‌ها و نظرات خود را نسبت به کار این خبرگزاری و اصولگرایان بیان کرد.

اهمیت وحدت اصولگرایان، ویژگی‌های نمایندگان منتخب، وضعیت اصولگرایان در مقایسه با اصلاح طلبان، سیستم داخلی جریان اصولگرایی، حمایت مردم از لیست نهایی اصولگرایان از مهمترین سرفصل‌های گفت‌و‌گوی دبیرسیاسی جبهه پیروان خط امام و رهبری در استان‌مرکزی در بازدید از خبرگزاری تسنیم استان بود.

مشروح گفت‌و‌گوی خبرنگاران تسنیم با «محمود حقدادی» دبیرسیاسی جبهه پیروان خط امام و رهبری در استان‌مرکزی در زیر می‌آید:

دبیر سیاسی جبهه پیروان خط امام و رهبری در استان‌مرکزی باتاکید بر ضرورت وحدت و حفظ این وحدت در جبهه اصولگرایی اظهار داشت: نیروهای اصولگرا که دلباخته ولایت فقیه و سربلندی ملت هستند باید در راستای رسیدن به تعالی و پیشرفت کشور وحدت خود را حفظ کنند و این یک اصل مهم و اساسی به‌شمار می‌رود.

محمود حقدادی افزود: خودبینی‌ها ابزاری برای رقیب است چراکه به‌دنبال نتیجه گرفتن از شرایط موجود هستند، به همین سبب نیروهای ارزش‌گرا نیز باید با توجه به آموزه‌های دینی وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کنند و از تعدد لیست‌ها خودداری کنند.

وی با اشاره به ویژگی انتخاب اصلح تصریح کرد: در راستای انتخابات باید افرادی انتخاب شوند که ویژگی‌های تخصصی و کارآمدی داشته باشند و بتوانند در راستای برطرف کردن معضلات اقتصادی و اجتماعی قدم بردارند و شرایط مطلوبی را برای جامعه فراهم کنند.

دبیر سیاسی جبهه پیروان خط امام و رهبری در استان مرکزی با بررسی اردوگاه اصولگرایان و اصلاحات گفت: جریان اصلاح‌طلبی و اصولگرایی مصداق بال‌های پرندگان هستند که برای پرواز به سمت پیشرفت وتعالی جامعه هردو جریان مورد نیاز است.

جریان اصولگرایی از تشکل‌ها و گروه‌های سیاسی شناسنامه‌داری تشکیل شده که در لیست اخیر که به عنوان جریان شورای همگرایی نیروهای ارزشی و اصولگرای استان‌مرکزی مطرح شد بالای ۳۰ تشکل شناسنامه‌دار اصولگرا حضور داشتند.

وی ادامه داد: همچنین هریک از گروه‌های مرجع تاثیرگذار برافکار عمومی جامعه نیز در جریان شورای همگرایی نیروهای ارزشی و اصولگرای استان‌مرکزی حضور داشتند که این امر یک فرایند مثبت و خیری برای تشکل‌های ارزشی است.

حقدادی بااشاره به اهمیت وحدت خاطرنشان کرد: این وحدت شکل گرفته بی سابقه است چراکه وحدت از مسائل اساسی دین ما است و خدا را شکر می کنیم که عزیزانی در این زمینه فعالیت فراوانی کرده اند.

دبیر سیاسی جبهه پیروان خط امام و رهبری در استان‌مرکزی با اشاره به ویژگی های نامزدهای ائتلاف اصولگرایان گفت: اینها عناصری ولایی، متخصص و متعهد هستند که می توانند در برابر آمریکا بایستند و در مجلس خدمتگزار باشند.

حقدادی بادعوت از مردم برای حضوری گسترده در عرصه انتخابات بیان کرد: امیدواریم که مردم با استناد به گفته بزرگان از لیست حمایت کنند تا بهتر بتوانیم به هدف والا و اصلی خود که روی کار آمدن نیروهای کارآمد، متعهد و متخصص است برسیم و یک مجلس عقلایی و کارآمد در این دوره از انتخابات داشته باشیم.

دبیر سیاسی جبهه پیروان خط امام و رهبری در استان‌مرکزی افزود: تا آن زمانی که مردم در صحنه‌اند و کنار نظام‌اند، هیچ قدرتی نمی‌تواند کاری کند؛ در جریانات مختلف مانند فتنه، مردم در صحنه حاضر شدند و مانند آبی روی آتش شعله را خاموش کردند.

وی با بیان اینکه امروز نیز حضور مردم می‌تواند مشکلات پیش رو را از بین ببرد، اضافه کرد: ملت ایران روز انتخابات را همچون ۹ دی می‌توانند به عنوان یوم الله ثبت کنند و با حضور خود دل امام زمان(عج) و رهبر را شاد کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.