نواخته‌شدن زنگ انقلاب در مدارس مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، سرهنگ محسن گلشن زاده در نشست هماهنگی کمیته بسیج دهه فجر سپاه روح الله استان مرکزی، اظهار کرد: مهمترین برنامه‌های سپاه روح‌الله در ایام‌الله دهه فجر شامل اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی، عقیدتی، سیاسی و ورزشی از جمله فضاسازی اماکن سپاه و بسیج، برگزاری ایستگاه صلواتی و پخش شیرینی، ادای احترام به شهدای انقلاب، جشن بسیج جوانان، تقدیر از حافظان قرآن، مسابقه قرآن و عترت، جشنواره سرود، دیدار با خانواده شهدا، صبحگاه مشترک بسیج دانش‌آموزی، دیدار با ائمه جمعه و نواختن زنگ انقلاب در مدارس است.

وی افزود: هدف کلی تمام دستگاه‌های فرهنگی این است که اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران را در قالب‌های گوناگون انعکاس دهند.

معاون هماهنگ کننده سپاه مرکزی تصریح کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی، یادآور حماسه‌ها و رشادت‌های جوانان در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که برای بدست آوردن استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی جان خود را فدا کردند و باید یاد و خاطره حماسه‌های دوران انقلاب و حماسه‌سازی‌های مردم انقلابی ایران را در اذهان زنده نگه داشت.

وی با اشاره به وظایف این نهاد در ایام دهه فجر گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف از طریق برگزاری نمایشگاه و انتشار کارنامه عملکرد، افزایش آگاهی عمومی، ایجاد امید نسبت به آینده، فراهم سازی زمینه بهره‌گیری هرچه بیشتر اقشار مختلف از خدمات دستگاه‌ها به منظور افزایش حلاوت و شیرینی این ایام، هماهنگی و مشارکت توانمندی اقشار مختلف از طریق برنامه‌های مختلف فرهنگی، علمی، هنری، ورزش از وظایف این نهاد در ایام الله دهه فجر امسال است.

سرهنگ گلشن زاده افزود: تبیین ریشه ها و دلایل انقلاب را برای نسل های جدید ضروری است زیرا بیش از نیمی از جمعیت کشور اسلامی را از نزدیک درک نکرده اند و این وظیفه مسئولان و رسانه هاست که در این زمینه فعالیت کنند.

وی تصریح کرد: دهه فجر فرصت مناسب و بزرگی است تا اندیشه‌های امام خمینی(ره) و فرمایشات رهبر معظم انقلاب و دستاوردهای انقلاب را به نسل جوان انتقال دهیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله مرکزی با اشاره به نقش مطبوعات گفت: مطبوعات در خط مقدم جبهه فرهنگی کشور باید تلاش بیشتری برای انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل های جدید داشته باشند.

سرهنگ گلشن زاده افزود: برگزاری مسابقه امیدان انقلاب، پخش سرودهای انقلابی، مسابقات ورزشی، گردهمایی سیاسی و نشست سیاسی،عطر افشانی گلزار شهدا، خاطره گویی، برگزاری جشن انقلاب از ویژه برنامه های سپاه در دهه فجر است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.