بیانیه قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری پانا، در این بیانیه آمده است: خلق حماسه حضور پرشور و گسترده مردم مومن و انقلابی استان مرکزی در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس نشانگر نمایش وحدت، انسجام و اتحاد اسلامی به عرصه جهان بود.

این گزارش می افزاید: مردم استان مرکزی با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس به حمایت همه جانبه از آرمان های فلسطین و قدس شریف پرداختند.

در ادامه این بیانیه آمده است: مردم استان مرکزی در راهپیمایی روز قدس بر دشمن مسلمین؛ صهیونیست غاصب فریاد برآوردند؛ مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و ندای آزادی و رهایی بیت المقدس به عنوان اولین قبله مسلمین جهان و قلب تپنده اسلام که جغرافیایی به وسعت قلوب تمامی شیعیان دارد را سر دادند و تعلق قدس به جهان اسلام را با بانگ رسای تکبیرهای خود به گوش جهانیان رساندند.

این گزارش ادامه می دهد: مردم مومن و انقلابی بار دیگر با لبیک به ندای ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی ، همدردی خود را با مردم مسلمان، مظلوم و بی دفاع فلسطین مقاوم فریاد زدند و پس از گذشت سه دهه از ابتکار معجزه آسای حضرت امام خمینی(رضوان الله علیه) بر آرمان قدس شریف مهر تایید دیگری زدند.

این بیانیه ابراز می دارد: در این روز حماسی مسلمانان و آزادگان در جای جای ایران اسلامی بار دیگر همسو با مسلمانان و آزادگان جهان به استقبال روز جهانی قدس شتافتند و موج خشم و نفرت و انزجار ملت‌های آزاده و بیدار جهان اسلام از فزون‌طلبی و سلطه‌گری استکبار جهانی به ویژه در راس آن آمریکای ام‌الفساد و اسراییل غاصب را به نمایش درآورند.

این بیانیه در پایان تصریح می کند: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، از خلق حماسه شکوه و عظمت اقشار مختلف مردم بیدار و همیشه در صحنه استان مرکزی به خصوص علما و روحانیون، دانشجویان و دانش آموزان، اساتید و فرهنگیان، اصناف و بازاریان، اصحاب رسانه و خبرنگاران، صدا و سیما، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، تقدیر و تشکر نموده و قدوم پر مهر مردم مومن و روزه‌دار را برای حضور گسترده و پر شور در راهپیمایی مردمی روز جهانی قدس ارج می‌نهد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.