اولویت‌های فرهنگی اراک بیشتر مورد توجه قرار گیرد

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ایمانی‌مقدم دیشب در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی اظهار کرد: برگزاری کنسرت در این شهر از حد متعارف خارج شده که تمرکز بر روی کنسرت‌ها نباید اولویت‌های فرهنگی را به فراموشی سپارد.

مسئول دفاتر نهاد رهبری دانشگاه‌های استان مرکزی خاطر نشان کرد: موسیقی همانند شمشیر دو لبه است که باید مراقب لبه تیز و برنده آن بود.

مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی نیز با اشاره به پخش برنامه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از ۱۱ شبکه ملی گفت: در ۲۲ بهمن امسال به مدت یک ساعت و نیم مراسم راهپیمایی مردم از شبکه ملی پخش شد.

حمید قربانی‌جم بیان کرد: از راهپیمایی با شکوه مردم در ۲۲ بهمن امسال ۱۵۳ تصویر در ۱۲ مرکز شهرستان، ۱۱۰ روستا و ۲۰ شهر گرفته شد.

وی در ارتباط با انتخابات اظهار کرد: در هنگام رأی‌گیری در روز انتخابات از مدرسه حاج تقوی و امام علی (ع) برنامه به صورت مستقیم پوشش و از شبکه آفتاب پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی افزود: از ۷ صبح روز جمعه تا ۱۲ شب لحظه به لحظه اخبار انتخابات را منعکس می‌کنیم، به طوری که بیش از ۲۰ ارتباط را با ستاد انتخابات استان برقرار خواهیم کرد.

قربانی‌جم با اشاره به نزدیکی ایام نوروز تصریح کرد: پس از انتخابات نیز به منظور آگاه سازی مسافرین نوروزی از شرایط ایمنی سفر و جاده‌ها با همکاری مسئولان ناجا برنامه‌هایی در صدا و سیمای استان پخش خواهد شد.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.