مدیر حوزه علمیه استان مرکزی: حضور گسترده مردم در انتخابات نماد بارز ولایتمداری است

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی‌پور مدیر حوزه علمیه استان مرکزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، انتخابات را نماد مردم سالاری دینی در کشور دانست و اظهار داشت: حضور و مشارکت حداکثری مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در انتخابات هفتم اسفند ماه و برگزیدن فردی اصلح نماد بصیرت مردم انقلابی کشورمان است.

 

برگزاری انتخابات سالم و به دور از جانبداری

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره انتخابات گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای یکی از مطالبات عمده و مهم رهبری است و مسؤولان انتخابات باید با همت و پشتکار برگزاری انتخابات سالم و به دور از جانبداری رقم زنند.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌پور با بیان این که شرایط رقابت انتخاباتی به خوبی در کشور باید فراهم شود، گفت: برگزاری انتخابات سالم و پرشور نیازمند ایجاد فضایی آرام و بدون حاشیه است و مجریان انتخاباتی قانونمداری را سر لوحه امور خود قرار دهند.

 

ضرورت رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی را ضرورتی مهم دانست و خاطرنشان کرد: تنها قانون تعیین کننده انتخابات در کشور است و  تاکید مقام معظم رهبری نیز توجه به قانون در همه بخش های انتخابات است و همچنین حضور گسترده مردم در انتخابات نماد بارز ولایتمداری است.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌پور انتخابات را نماد قدرت در ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: انتخابات چهار مرحله ثبت نام، بررسی صلاحیت ها، اجرای انتخابات و نتیجه نهایی دارد و آنچه در شورای نگهبان اتفاق می افتد، احراز صلاحیت است.

 

انتخابات تجلی همدلی مسؤولان و مردم برای رشد و توسعه کشور

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی با بیان این که مسؤولان باید تلاش کنند تا حماسه سیاسی هفتم اسفند ماه سال جاری به بهترین شکل محقق شود، گفت: عمل به قانون اساسی و رعایت اخلاق و احترام متقابل نامزدها فضای انتخابات را صمیمی و سبب حداکثری مردم می شود.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌پور با بیان این که انتخابات تجلی هماهنگی و همدلی مسؤولان و مردم برای رشد، توسعه کشور است، گفت: ملت بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور و مشارکت در انتخابات هفتم اسفند همچون سال های گذشته نقشه ها و توطئه های شوم دشمنان را خنثی می کنند و سبب ناامیدی بدخواهان می شود.

 

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی دو انتخابات همزمان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: اجرای خوب و پسندیده انتخابات در هفتم اسفند ماه سال جاری برای برای ایران بسیار مهم محسوب می شود.

 

شایان ذکر است، هفتم اسفندماه سال جاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.