پیش بینی ۹۸۲شعبه اخذ رأی در استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، شکرالله حسن‌بیگی رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی و معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی از افزایش تعداد صندوق های اخذ رای نسبت به دوره قبل خبر داد و افزود: از این تعداد شعبه اخذ رای ۶۵۷ شعبه به صورت ثابت و ۳۲۵ شعبه به صورت سیار در روز هفتم اسفند ماه برای حضور حداکثری و سهولت در وقت مردم استان ایجاد می شود.

معاون سیاسی امینی استانداری مرکزی ادامه داد: در هر شعبه اخذ رای دو صندوق یکی مربوط به انتخابات مجلس شورای اسلامی و دیگری مربوط به انتخابات مجلس خبرگان رهبری پیش بینی شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: از مجموع شعب رای استان ۳۳۹ شعبه در حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب با ۳۲۸ شعبه ثابت و ۷۱ شعبه سیار، ۸۸ شعبه در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان با ۳۸ شعبه ثابت و ۵۰ شعبه سیار، ۱۰۱ شعبه در حوزه انتخابیه خمین با ۵۷ شعبه ثابت و ۴۴ شعبه سیار، ۱۸۷ شعبه در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه با ۱۱۳ شعبه ثابت و ۷۴ شعبه سیار، ۱۲۲ شعبه در حوزه انتخابیه شازند با ۵۸شعبه ثابت و ۶۴ شعبه سیار و ۸۵ شعبه در حوزه انتخابیه محلات و دلیجان با ۶۳ شعبه ثابت و ۲۲ شعبه سیار پیش بینی شده است.

حسن بیگی افزود: ۱۵ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، انتظامی و امنیتی در این دوره از انتخابات در قالب ستاد انتخابات استان مرکزی فعالیت دارند.

استان مرکزی با شش حوزه انتخابیه اصلی هفت کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی و دو کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.