همایش پیاده روی خانوادگی در اراک

همایش پیاده روی خانوادگی و جشنواره بازی های بومی و محلی به مناسبت گرامیداشت آزادسازی خرمشهر، روز جمعه با حضور تنی چند از مدیران دستگاه های اجرایی استان مرکزی و اقشار مختلف مردم اراک در محل بوستان شهدای گمنام این شهر برگزار شد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از ایرنا، مردم شهر اراک از ساعات اولیه روز و از نقاط مختلف این شهر در حالی که گروه های کثیری از زنان، کودکان، جوانان و افراد میانسال در میان آنان دیده می شد با چهره های گشاده و لبخند بر لب به سوی محل همایش در پارک شهدای گمنام حرکت می کردند.
اجرای حرکات نمایشی از سوی رزمی کاران هیات جودو استان مرکزی، ورزش باستان، طناب زنی، اجرای آهنگ های محلی، مسابقه های دارت و روپایی و اجرای رشته های مختلف بازی های بومی و محلی و قرعه کشی ۱۰ دستگاه دوچرخه از برنامه های جنبی این همایش بود.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک در حاشیه این همایش در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: ترویج و گسترش ورزش همگانی برای پیشگیری از انواع آسیب های اجتماعی مهمترین هدف این سازمان از برگزار همایش های پیاده روی است.
حمید کربلایی حسنی بیان کرد: توسعه ورزش همگانی با هدف ایجاد سلامتی، نشاط و افزایش ارتقای سلامت در جامعه ضروری است.
وی ادامه داد: اشاعه الگوهای مناسب در راستای توسعه ورزش همگانی در استان مرکزی با توجه به شیوه زیست شهری و آپارتمان نشینی، امری ضروری است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.