گذری از شبکه های اجتماعی مجازی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از ایرنا ، نویسنده در این نشریه آورده است: شبکه های اجتماعی مجازی تحول فناورانه ای است که می تواند پیام های خرد و کم محتوا را تولید کند، این پدیده پیام های جدید را با گزینشی که از درون خودش وجود دارد دریافت می کند.
با شناخت صحیح شبکه اجتماعی مجازی از فرصت های آن بهره می گیریم و می توانیم از ضریب تهدیدهای شبکه های آن کم کنیم. وقتی فرزند همه چیزش رسانه اجتماعی و مجازی می شود این ذوق زدگی و کنجکاوی حتی باعث برخی رفتارهای نادرست می شود که ممکن است منجر به عواقبی شود که شاید جبران ناپذیر باشد.
پرداخت سبد غذایی به ۱۳۴ نفر از خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد امام ( ره )، چتر خدمت بیمه برسر اتباع بیگانه، پیشگیری از مسمومیت با گاز منواکسیدکربن، اصلاح ایرادات شورای نگهبان از طرح نحوه فعالیت احزاب از دیگر عنوان های خبری هفته نامه آوای وطن است.
هفته نامه آوای وطن استان مرکزی با مشی سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی با صاحب امتیازی و مدیر مسئولی فاطمه لطفی منتشر می شود.
*** ایجاد پنجره واحد تجاری در استان مرکزی، یکی از عنوان های خبری شماره ۵۰۶ هفته نامه مجنون استان مرکزی است.
حسن میرزا خانی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی گفت: باتوجه به ظرفیت این استان در سرمایه گذاری پنجره واحد تجاری به منظور رشد اقتصادی باید هرچه سریعتر انجام شود.
با ایجاد پنجره واحد تجاری تمامی خدمات اداری در یک نقطه مشترک جمع آوری شده و سرمایه گذاران داخلی خارجی به صورت بسیار آسان و روان از خدمات آن استفاده می کنند و دیگر با مشکل دریافت خدمات چندگانه و غیرمتمرکزی که برنامه محور نبوده روبرو نخواهند شد.
واگذاری ۴۴۸ واحد به مددجویان زیرپوشش بهزیستی استان مرکزی، فعالیت مدارس براساس طرح تعالی، اطلاع رسانی درست از وضعیت آلودگی هوا حق مردم و وظایف مادری و شبکه های مجازی از دیگر عنوان های خبری هفته نامه مجنون است.
هفته نامه مجنون استان مرکزی با مشی سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی با صاحب امتیازی و مدیر مسئولی علی آقا ایرجی منتشر می شود.
***آستانه؛ مخزن اسرار تاریخی، یکی از عنوان های خبری شماره چهار هفته نامه کیان استان مرکزی است.
آستانه یکی از شهرهای کهن ایران و قدیمی ترین نقطه شهری در استان مرکزی و منطقه جبال است که در کتاب های تاریخی پس از اسلام با عنوان های مختلف از این شهر یاد شده است اما تا انجام کامل تحقیقات باستان شناسی نمی توان درباره تاریخ این خطه در روزگاران پیش از اسلام اظهار نظر کرد.
بهره برداری از طرح ساماندهی مجموعه فرهنگی پارک شهر اراک، رونمایی از تمبر یادبود استاد نهرمیانی، موج سوم ایدز پنهان و خزنده قربانی می گیرد از دیگر عنوان های خبری هفته نامه کیان استان مرکزی است.
هفته نامه کیان استان مرکزی با مشی فرهنگی و اجتماعی با صاحب امتیاز و مدیر مسئولی حمیدرضا قاسمی منتشر می شود.

***پدیده پاساژ گردی در ایران مثبت یا منفی؟ یکی از عنوان های خبری هفته نامه فرساد استان مرکزی است.
پاساژ در چندسال قبل، مرکزی برای خرید و یا آگاهی یافتن از مدهای جدید بود اما به مرو پاساژ گردی به یکی از راههای پر کردن اوقات فراغت تبدیل شده است.
کارکرد پاساژهای بزرگ با بازارهای سنتی و پاساژهای قبلی بسیار متفاوت است و همانند شهرکهایی چند طبقه صرفا برای تفریح، مصرف و گذراندن اوقات فراغت طراحی و ساخته شده اند.
پیوستن ۷۰ واقف به جمع واقفان استان مرکزی، شهرداری های خصوصی در اراک، ساکتین و رای ممتنع های مجلس و مکالمه نامحدود از طریق تلفن ثابت در استان مرکزی از دیگر عنوان های خبری هفته نامه فرساد است.
هفته نامه فرساد استان مرکزی با مشی فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و پرورشی با صاحب امتیازی و مدیر مسئولی مهدی چقایی منتشر می شود.
۴۵ نشریه و ۹ پایگاه خبری و اطلاع رسانی در استان مرکزی فعالیت دارند

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.