کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراها باید از سیاه‌نمایی پرهیز کنند

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، صبح دیروز، ۱۷ اردیبهشت‌ماه در کلاس درس اخلاق مدیران استان در محل بیت امام جمعه اراک، گفت: با نزدیک شدن به ماه مبارک رجب باید از فیوضات این ماه خدایی و فرصت الهی بهره لازم را ببریم.

وی با اشاره به اینکه روز لیله‌الرغائب و برگزاری مراسم معنوی اعتکاف از سنت‌های حسنه‌ای است که توسط نبی مکرم اسلام(ص) بنیان نهاده شده، اضافه کرد: ورود به ماه رجب‌المرجب می‌تواند کلید ورود به حرم امن الهی است؛ لذا مسلمانان باید این فرصت را از فرصت‌های طلایی عمر خود قرار دهند و ذخیره‌ای برای آخرت فراهم کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در ادامه سخنان خود صبر و شکر را ملازم یکدیگر و از خصایص بارز انسان در پیشگاه خداوند متعال دانست و خاطرنشان کرد: نتیجه تحمل مصائب و سختی پیروزی است؛ بنابراین با حاصل شدن پیروزی انسان باید شکرگزار خالق خود باشد.

امام جمعه اراک، معرفت درونی انسان را مانند وجود عینی خود انسان بیان کرد و بر لزوم اطاعت از ذات اقدس احدیت و مقام دادگستری او تأکید کرد.

وی مرتبه یقین را با شهادت توأمان دانست و اضافه کرد: شهدای گرانسنگ ایران اسلامی با بصیرت لازم نسبت به امام زمان(عج) و ولی امر خود به فیض اعظم شهادت که رسیدن به قرب الهی است نائل شدند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در بخش دیگر از سخنان خود ابراز کرد: نبی مکرم اسلام(ص) و ائمه معصومین(ع) برای دیگر مؤمنان تراز هستند و مؤمنان با شاگردی مکتب علوی می‌تواند به مؤمنانی چون حجربن عدی، علامه طباطبایی، مطهری، امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب تبدیل شود.

وی همچنین به انتخابات خرداد‌ماه سال‌جاری نیز اشاره کرد و گفت: فرد انتخاب شده برای ریاست جمهور و یا شوراها باید پس از پیروزی با خدمتگزاری خالصانه به مردم، امانتداری، قناعت و … شکرگزار معبود خویش باشد.

امام جمعه اراک اظهار کرد: دشمنان بسیاری در کمین نشسته و با فتنه‌افکنی قصد به چالش کشاندن انتخابات را دارند؛ لذا تکلیف ملت ایران این است که با هوشیاری، بصیرت و معرفت فتنه‌های آنان را خنثی کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اذعان کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراها باید از سیاه‌نمایی پرهیز کنند و اهداف و برنامه‌های خود را شفاف و بدون حاشیه با اخلاص کامل به اطلاع مردم رسانیده و از عوام‌فریبی دور باشند.

وی در ادامه به حضور حداکثری مردم در انتخابات خرداد‌ماه سال‌جاری نیز اشاره کرد و گفت: ملت باید با اتحاد و همدلی در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی مشارکت داشته باشد و با خلق عزت و عظمت بار دیگر دشمن را ناامید کند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی تأکید کرد: امید است با پاسداری از ارزش‌های اهل‌بیت(ع) به آرمان‌های امام راحل، رهبر فرزانه انقلاب و شهدا گرانسنگ جامه عمل بپوشانیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پایان، اظهار کرد: مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در همه حال رضایت خداوند متعال را در لحاظ کرده و از فرامین الهی تخطی نکنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.