تاکید وزیر بهداشت بر محرومیت استان مرکزی از نظر زیرساخت‌های بهداشتی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از شازند، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی صبح جمعه در بازدید از بیمارستان تامین اجتماعی شازند در جمع خبرنگاران با اشاره به زیرساخت‌های بهداشتی استان مرکزی اظهار داشت: در حوزه درمان دولت کمک می‌کند و برنامه‌های خوبی وجود دارد اما این به این معنا نیست که واحدهای تولیدی که در سلامت مردم اثر نامطلوب دارند در حوزه اجتماعی فعال نباشند.

وی افزود: باید صنایع کمک کنند که خدمات ارتقاء پیدا کند و زیرساخت‌ها توسعه یابد.

وزیر بهداشت، درمان‌و آموزش پزشکی تصریح کرد: در شهرشازند تامین‌اجتماعی بیمارستانی تاسیس کرده که در غالب طرح تحول سلامت از آن حمایت می‌کنیم و بیمارستان زیر پوشش این طرح قرار می‌گیرد.

قاضی‌زاده‌هاشمی ادامه داد: با وزیر رفاه نیز هماهنگ می‌کنیم تا فضای ICU گسترش یابد و تجهیزات لازم در اختیار این بخش قرار گیرد.

وی خاطرنشان ساخت: در شهرستان شازند جا دارد کارخانجات اطراف نقش حمایت‌های اجتماعی حوزه سلامت را ایفا کنند چراکه آلایندگی دارند و انصاف حکم می‌کند به کمک سلامت بیایند و در ارتقاء خدماتی که دولت بایستی به عنوان کمک در اختیار مردم قرار دهد کمک موثری داشته باشند و مطمئنا کمک می‌کنند.

وزیر بهداشت، درمان‌و آموزش پزشکی تاکید کرد: استاندار، فرماندار و نماینده مردم شازند در مجلس کمک کنند و فرصت‌های موثری را که کارخانجات دارند برای کمک به مردم در در اختیار قرار دهند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.