برگزاری مسابقات تفسیر و مفاهیم قرآن «مُدهامتان» در استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری شبستان از اراک، مسابقات تفسیر قرآن ویژه ائمه جماعت و مفاهیم قرآن کریم و نهج‌البلاغه «مدهامتان» ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری  ۲۹ آبان ماه  در استان مرکزی به صورت اینترنتی همزمان با سراسر کشوربرگزار شد.

ثبت نام کنندگان در این بخش از مسابقات به صورت اینترنتی از ساعت ۱۲ الی ۱۸ روز جمعه ۲۹ آبان ماه با مراجعه سایت جوانان مساجد به نشانی  http://javananemasajed.ir  به سوالات این آزمون پاسخ دادند و نتایج آن پس از تصحیح در همین سایت قابل ملاحظه است.

دهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان به همت ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور و دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی برگزار شد.

جشنواره قرآن از پرشورترین و وزین‌ترین جشنواره‌ هایی است که توسط دبیرخانه دائمی جشنواره های فرهنگی و هنری جوانان مساجد کشور برگزار می‌شود و علاقمندان زیادی را در میان اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور دارد.

لازم به ذکر است، مرحله استانی دهمین دوره جشنواره قرآنی «مدها متان» هشتم آبان ماه سال جاری در استان مرکزی در رشته های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، ترتیل، قرائت، اذان برگزار شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.