درخواست تعیین تکلیف اراضی موجود در منطقه سردشت

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، مهدی زندیه‌‎وکیلی بعد از ظهر دیروز در جلسه ساماندهی ورودی دانشگاه اراک اظهار داشت: ناهمگونی ورودی‌های شهرها چالشی است که در مدیریت شهری به آن توجه ویژه می‌شود و به همین منظور ساماندهی ورودی غربی شهر اراک مورد توجه است.

وی افزود: ورودی غربی شهر اراک از سمت شازند در منطقه سردشت که با کاربری‌های غیر همسان سبب ناهماهنگی و بر هم خوردن دید و منظر شهری شده، در دستور کار قرار گرفته و طرح ساماندهی این منطقه با مدیریت حوزه عمرانی استانداری و مشارکت دانشگاه اراک و همکاری دستگاه‌های مرتبط در دست اجراست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی تصریح کرد: طرح ساماندهی ورودی سردشت توسط دانشگاه اراک و با همکاری شهرداری، ثبت اسنادو راه و شهرسازی تهیه شده و ظرف یکی دو هفته آینده در کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان مطرح می‌شود.

زندیه‌وکیلی تاکید کرد: با توجه به اینکه تنها راه آزادسازی ورودی سردشت، تامین زمین برای جایگزینی صنوف موجود در این منطقه است، راه و شهرسازی با همکاری ثبت اسناد و املاک‌استان ظرف دو هفته نسبت به تعیین تکلیف اراضی دولتی موجود در منطقه و همکاری مجدانه با دانشگاه در این راستا اقدام کنند.

وی بیان کرد: انتقال صنوف موجود در این منطقه به شهرک صنوف مزاحم که در دست اجرا است و انتقال تعمیرگاه‌های ماشین‌آلات سنگین به شهرک خودرویی‌راهکار اساسی به منظور اجرای طرح ساماندهی ورودی جنوب‌غربی شهر اراک است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.