آغاز به کار نهمین نمایشگاه تخصصی سراسری کشاورزی در اراک

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار پانا استان مرکزی، این نمایشگاه با هدف آشنایی مردم و کشاورزان با آخرین دستاوردها و ارتقای هر چه بیشتر دانش در بخش صنایع کشاورزی، تبادل نظر و ارائه راهکار در حوزه های تخصصی، بررسی مشکلات و معضلات فعلی بخش کشاورزی، ایجاد فـرصت های شـغلی جدید و کمک به رشد اقتصادی برگزار شده است.

هم اکنون ۴۵ تولید کننده از استان های مرکزِی، همدان، آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی، قم، مازندران، سمنان و تهران در این نمایشگاه شرکت کرده اند.

انواع خوراک، افزودنی ها و مکمل های خوراکی دام و طیور، ماشین آلات، تجهیزات دامپروری، مرغداری، انواع ماشین های کشاورزی، تجهیزات گلخانه ای، آبیاری و آبرسانی نوین و انواع نهاده های کشاورزی کشور در این نمایشگاه عرضه شده است.

برگزاری دوره های آموزشی برای ارتقای آگاهی و سطح علمی مرغداران، دامداران و ارگان های وابسته به صنایع مرتبط با کشاورزی از جمله برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

این نمایشگاه تا ۲۹ آبان ماه دایر است و بازدید کنندگان می توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۱ ساعت از آخرین دستاوردهای صنایع مرتبط با کشاورزی بازدید به عمل آورند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.