شرکت‌کنندگان مشغله خانوادگی داشتند، مسابقات قرآن را کنسل کردیم!

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، زمان برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اداره ورزش و جوانان اراک در بخش خواهران برای سومین بار متوالی تغییر یافت، این مسابقات قرار بود ۱۳ مهر همزمان با بخش برادارن برگزار شود که به ۱۴ آبان موکول شد و دوباره زمان برگزاری آن ۲۱ آبان اعلام گشت و آخرین تاریخی که برای برگزاری این مسابقات اعلام شده است روز یکشنبه، ۲۴ آبان می‌باشد.

عابد حقدادی، رئیس اداره ورزش و جوانان اراک در تشریح وضعیت برگزاری دومین دوره مرحله شهرستانی مسابقات قرآن این اداره به خبرنگار ایکنا، گفت: مسابقات قرآن یکی از مهمترین مسابقاتی است که باید در زمان اعلام شده برگزار شود اما این دوره از مسابقات در مرحله اول به دلیل نامناسب بودن فضای مسابقه و عدم استقبال و برای بار دوم به دلیل استقبال شرکت کنندگان به تعویق افتاد.

وی با بیان این مطلب که بنابر برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی این اداره قرار بود مسابقات پنج شنبه، ۲۱ آبان در سالن فدک مجمتع ورزشی ۵ مرداد برگزار شود که این بار نیز داوطلبان به دلیل مشغله‌های تحصیلی و خانوادگی تقاضای به تعویق افتادن زمان برگزاری مسابقات را داشتند که با موافقت مسئولان امر نیز مواجه شد.

حقدادی ادامه داد: اداره ورزش و جوانان اراک تمامی تدابیر را برای برگزاری دومین دوره مسابقات قرآن اندیشه بود و از هرحیث آمادگی لازم را برای برگزاری این دوره از مسابقات را داشت اما اکثریت قریب به اتفاق داوطلبان تقاضای تعویق زمان برگزاری را داشتند.

این مقام مسئول در پایان زمان برگزاری این دوره از مسابقات را ظهر یکشنبه، ۲۴ آبان در سالن ورزشی ۵ مرداد اراک اعلام کرد و گفت: این مسابقات با حضور ۳۰ داوطلب برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا صبح روز یک‌شنبه فرصت دارند در صورت تمایل نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.