تغییرات مدیران باقی مانده از دولت قبل ادامه دارد

با تغییر رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اراک و مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی تغییرات مدیران باقی مانده از دولت قبل ادامه دارد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی،دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت ، در حکمی دکتر امانی متخصص ارتوپدی و رئیس فعلی بیمارستان قدس ، را جایگزین دکتر جمالیان در حوزه بهداشت و درمان استان مرکزی کرد.

متن حکم دکتر عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی بدین شرح است :
جناب آقای دکتر علیرضا امانی
عضو محترم هیات علمی دانشگاه ؛
خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی محترم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعتراف نموده و شکر نعمت آن است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید در این راستا و با توجه به تعهد تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اراک منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمایید امید است با اتکال به خداوند متعال
حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور، و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر، موفق و موید باشید.
دکتر سید محمد جمالیان از هشتم دی ماه سال ۹۷ مسئولیت حوزه سلامت استان را عهده دار شد و حدود ۳ سال و هفت ماه در راس امورات اجرایی بهداشت و درمان استان مرکزی به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی فعالیت کرد.

در انتصابی دیگر طی حکمی از سوی دکتر رخشانی مهر، معاون وزیر و سازمان نوسازی مدارس کشور، مهندس جواد لنجابی به عنوان سرپرست اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی منصوب شد .

در حکم انتصاب مدیرکل جدید نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی آمده است: بنابر تعهد و شایستگی جنابعالی به موجب این حکم به سرپرست اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی منصوب می شوید، امید است با استعانت از خداوند قادر متعال و توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برنامه زیر نظام تامین فضا ؛ تجهیزات و فناوری و جایگاه ویژه آن اداره کل در استان مرکزی، در راستای توسعه فضاهای آموزشی ؛ تربیتی و ورزشی مدارس برای انجام وظایف محوله در چهارچوب سیاست های سازمان و جلب همکاری مسئولین محترم آن استان، کارکنان پرتلاش آن اداره کل و خیرین شریف مدرسه ساز در خدمت به نظام تعلیم و تربیت بکوشید.

جواد لنجابی از نیروهای بومی استان مرکزی و از سرناظران اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی بوده و سرناظری شهرستان‌های مختلف و بسیاری را در سطح استان مرکزی در کارنامه خود دارد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.