الزام ثبت هویت واحدهای عرضه کننده پوشاک خارجی در استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از روابط‌عمومی اتاق اصناف‌مرکز استان مرکزی، محمد کهریزی با اشاره به الزام ثبت هویت واحدهای عرضه کننده پوشاک خارجی اظهار داشت: این اقدام با هدف حمایت از تولیدات بومی اجرایی شده و ساماندهی عرضه پوشاک تحت نشان تجاری(برند) خارجی و حفظ حقوق مصرف‌کنندگان را در پی دارد.

وی افزود: در این باره به واحدهایی که دارای تابلوی پوشاک خارجی(برند) هستند اخطار داده شد که ظرف مدت یک هفته یا نسبت به ارائه نامه نمایندگی رسمی اقدام کنند و درصورت نداشتن نمایندگی، تابلوی واحد صنفی خود را تعویض کنند.

مدیربازرسی‌و نظارت اتاق اصناف استان مرکزی تصریح کرد: پیرو بخشنامه ابلاغی از وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور ساماندهی‌عرضه کنندگان پوشاک‌خارجی‌و ثبت‌نمایندگی‌در این سامانه، نشست‌های متعدد برگزار شد و اطلاع‌رسانی لازم صورت گرفته است.

کهریزی ادامه داد: برای عملیاتی شدن این بخشنامه، اخطاریه‌ها به واحدهای عرضه پوشاک ارائه شده است و در صورت مشاهده هر تخلف برابر قانون عمل می شود.

وی خاطرنشان کرد: عرضه هرگونه پوشاک که فاقد برگ سبز گمرگی و فاکتور فروش معتبر باشند قاچاق محسوب می‌شود و با فروشندگان خاطی طبق قانون برخورد می‌شود.

مدیر بازرسی‌و نظارت اتاق اصناف استان مرکزی عنوان کرد: این واحدها در قالب ماده ۱۷ قانون نظام صنفی از طریق بند ح ماده ۲۸ طبق تشخیص کمیسیون اتحادیه اتاق اصناف مهر و موم می شوند.

کهریزی بیان داشت: عرضه کنندگان پوشاک خارجی باید در سامانه مرکز اصناف ایرانیان به آدرسwww.arakasnaf.com ثبت نام کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.