برپایی نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی ، مهدی بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این نمایشگاه از ۲۹ آبان تا ۶ آذرماه با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی نظیر محصولات جانبی مرغ اعم از گوشت، تخم، پر، روغن، تولیدات گوشت دام سبک، غذاهای سنتی، محصولات باغی، منبت‌کاری، زعفران، گیاهان دارویی، صنایع دستی، گل و گیاه، رب، تخم پرندگان زینتی، دم‌جوش‌های گیاهی، محصولات لبنی، قارچ، ترشیجات، محصولات جانبی بلدرچین، عسل، فرش و تابلو فرش، صنایع تبدیلی و… در قالب ۶۰ غرفه به نمایش گذاشته می‌شود.

مسئول قرارگاه جهاد اقتصادی سازمان بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه این نمایشگاه با هدف عرضه مستقیم محصولات اقتصاد مقاومتی به مصرف‌کنندگان و قطع دست واسطه‌ها برگزار می‌شود، گفت: آشنایی مردم با اقتصاد مقاومتی و دستاوردهای طرح اقتصاد مقاومتی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می‌رود.

بهرامی ادامه داد: در مرحله اول پرداخت تسهیلات طرح اقتصاد مقاومتی ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۵۰۰ نفر از متقاضیان پرداخت شده است که در مرحله دوم ۶۰ درصد به این میزان افزوده خواهد شد.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.