تاکید بر نقش موثر استفاده از تسهیلات ارزان در به‌کارگیری ظرفیت خالی واحدهای صنعتی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، محمود زمانی‌‌قمی ظهر دیروز در بازدید از کارخانه شیر و لبنیات صلا اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت تولید در کشور در شرایط خاصی قرار دارد و اکثر واحدهای تولیدی و صنعتی استان زیر ظرفیت اسمی مشغول کار هستند.

وی تصریح کرد: همه به خوبی با شرایط و اقتضائات حاکم بر فضای اقتصادی ایران آشنا هستیم و باید بکوشیم دلایل ظهور و بروز مشکلات اقتصادی کشور را با همدلی حل و فصل کنیم.

استاندار مرکزی با بیان اینکه فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها طی سال‌های گذشته فصل خزان را برای واحدهای تولیدی کشور و به تبع آن استان رقم زده است، بیان داشت: متأسفانه شرایط بد اقتصادی حاکم بر فضای کشور موجب شد بسیاری از واحدهای تولیدی نسبت به تعدیل نیرو و کاهش ظرفیت تولید اقدام کنند.

زمانی‌قمی پساتحریم را فرصت مناسبی برای رونق بخشی واحدهای تولیدی دانست و اظهار کرد: پساتحریم فرصت بسیار مناسبی به‌منظور ایجاد تحول در بخش صنعت و رونق اقتصاد کشور است، که باید از این فرصت نهایت بهره را برد.

وی لازمه جان گرفتن اقتصاد را احیای تولید دانست و گفت: رساندن واحدهای تولید به ظرفیت اسمی از راهکارهای موثر در احیای تولید است که باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار مرکزی تاکید کرد: استفاده از تسهیلات ارزان قیمت در امر به‌کارگیری ظرفیت خالی واحدهای صنعتی نقش موثری در رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال دارد زمانی ‌قمی شرکت صلا را نمونه‌ای از یک واحد صنعتی موفق عنوان کرد.

عزیز‌الله قربانی مدیرعامل شرکت صلا نیز گفت: در حال حاضر ۱۴۵ نفر به صورت مستقیم در این شرکت مشغول به فعالیت هستند و در سطح کشور ۳۲ عامل توزیع با این شرکت همکاری دارند.

وی میزان تولید این واحد صنعتی را ۲۰۰ تن شیر و فرآورده‌های لبنی در سه شیفت عنوان کرد و بیان داشت: محصولات این شرکت شامل انواع شیر، آب میوه، پنیر حلب، پنیر uf، ماست، دوغ و خامه است که علاوه بر تأمین داخل به کشورهایی چون عراق نیز صادر می‌شود.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.