برگزاری دومین جلسه شورای اسلامی مرکزی در اراک

به گزارش مرکزی دیلی، سیدمهدی ساداتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به برگزاری این جلسه اظهار کرد: دومین جلسه شورای اسلامی استان مرکزی به منظور بحث و بررسی پیرامون شرح وظایف کمیسیون‌ها و نحوه حضور اعضا منتخب شورای اسلامی استان مرکزی و کارگروه ها و تشریک مساعی پیرامون برگزاری نشست ادواری شورای اسلامی شهرستان های استان مرکزی برگزار می شود.

ساداتی افزود: امیدواریم شاهد رویش جوانه های اعتدال و پیشرفت در عرصه تصمیم گیری های کلان نظام شورایی در کشور باشیم.

وی تصریح کرد: بی شک در شروع به کار دوره جدید شورای فرا دست با در نظر گرفتن ایده های جدید و توانمندی مطلوب فضای منتخب در سراسر کشور شاهد رضایت مندی بیشتر مردم از نمایندگان منتخبشان در شوراهای شهر و روستا باشیم و شاهد رویکرد مطلوب دولتمردان در نگرش جدید به مقوله جدید شوراهای باشیم‌.

عضو شورای اسلامی مرکزی با اشاره به لزوم تعامل دوسویه میان شوراها و حاکمیت گفت: اتوبان ارتباطی شوراها و حاکمیت باید دو طرفه باشد و حاکمیت بتواند از پتانسیل و توانمندی ارزشمند نظام شورایی برخوردار باشد، خرد جمعی که در تصمیمات شورایی محور عمل است سبب می شود تصمیمات کارشناسانه و مدبّرانه در حوزه های تحت مسئولیت شوراها اتخاذ شود.

همدلی و هماهنگی و ارتباط دوسویه با نمایندگان مجلس و استاندار و معاونان، فرمانداران و مدیران حوزه های ستادی با شوراها می تواند در ارتقاء رضایت مندی بیشتر مردم از شوراها موثز باشد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.