محسن رضایی:فرصت ۲۵ روزه کاندیداها برای معرفی خود به مردم کافی نیست

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، محسن رضایی عصر شنبه با بیان این مطلب در جمع مردم شهر در مصلای اراک افزود:‌ در تمام کشورهای دنیا کاندیداها ۶ ماه تا یک سال فرصت تبلیغات و ارائه برنامه های خودبه مردم را دارند در حالی که در ایران این فرصت ۲۵ روزه ودر دقیقه ۹۰ است.

وی افزود:‌ در این دوره از انتخابات صداقت بر ثروت و قدرت غلبه دارد و مطمئن باشید مردم با دیدی باز و آگاهانه فرد مورد نظر خودرا انتخاب می کنند.

نهضت خلع هسته ای جهانی را دنبال می کنیم

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به برنامه های آتی خود در صورت سکانداری بر مسند ریاست جمهوری گفت: در صورت موفقیت در انتخابات آتی ریاست جمهوری نهضت خلع صلاح هسته ای جهانی را در دولت خود دنبال می کنم.

رضایی افزود: با راه اندازی این نهضت در دنیا ثابت می کنیم نه تنها ایران سازنده بمب های اتم نیست بلکه پرچمدار امحاء بمب های اتم در جهان است.

وی با بیان این که تحریم ایران اسلامی به بهانه فعالیت های هسته ای بهانه ای بیش از سوی اروپا و آمریکا نیست گفت: آمریکا از فعالیت هسته ای ایران هراسی ندارد بلکه از پیشرفت علمی، فرهنگی و اقتصادی ایرانیان در هراس است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:‌ آمریکا می داند اگر ایران راه پیشرفت بازی داشته باشد به راحتی می تواند بر منطقه خاورمیانه حکومت کند و حکومت ایرانی اسلامی بر جمهیت ۵۰۰ میلیون نفری منطقه خواب را از چشم دشمنان ایران برکنده است.

پیروزی در جنگ اقتصادی امروز نیازمند مشارکت جوانان است

رضایی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی گفت:‌ جنگ بیکاری، گرانی و فقر و آسیب های اجتماعی امروز پیش روی کشور است جنگی که در آن خانه ها و خانواده ها مورد حمله قرار گرفته اند.

وی با بیان این که عزت جوانان ایرانی امروز در بیکاری ناشی از این نبرد پیش رو قرار دارند خرد شده است گفت: خلا مدیریتی بزرگترین مشکل پیش روی کشور در این جنگ است.

دبیر تشخیص مصلحت نظام ادامه داد:‌ روزی با وجود باکری ها و همت ها ایران را در جنگ نابرابر دنیا به پیروزی رساندیم چرا امروز به سراغ این باکری ها در بین جوانان نرویم؟

وی تاکید کرد: تنها راه برون رفت از جنگ اقتصادی علیه کشور اعتماد به جوانانی است که هر یک از آنها یک شهید باکری، یک شهید همت و یک شهید زین الدین هستند.

دبیر تشخیص مصلحت تاکید کرد:‌ مشکل بیکاری با شعار حل نمی شود و دولت ما در صورت موفقیت در انتخابات نسخه ای کارشناسی برای مشکل بیکاری دارد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با بیان این که اصلاح مدیریت کشور لازمه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی است، گفت:‌مشکل بزرگ پیش روی کشور ما این است که افراد در جای خود نیستند چرا که اگر کار دست کاردان باشد نه تنها شاهد چنین مشکلاتی نخواهیم بود بلکه شاهد حل ۵۰ درصدی مشکلات خواهیم بود.

سکه داغ در قالب یارانه به مردم نمی دهیم

رضایی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به طرح خود در خصوص ارائه یارانه به مردم گفت: در دولت من به مردم یارانه ۴۵ هزار تومانی به عنوان یارانه مصرفی داده می شود این در حالیست که در کنار این یارانه، یارانه ۶۵ هزار تومانی با هدف واگذاری امور تولیدی به مردم و ایجاد اشتغال هم داده می شد.

وی ادامه داد: یارانه سبز دیگر برنامه کاری دولت من است که با هدف ایجاد تحول در بخش کشاورزی پرداخت می شود.

وی تاکید کرد: تولید، سرمایه گذاری و رفع بیکاری در کنار کنترل تورم هدف دیگر ماست.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.