استفاده ۶۰ درصد مردم استان مرکزی از فرستنده های شبکه های دیجیتال

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری پانا، حمید قربانی جم در مراسم افتتاح و بهره برداری از فرستنده های شبکه های دیجیتال در شهرستان های خمین، محلات و دلیجان، افزود: با بهره برداری از این فرستنده ها ۲۴۰ هزار نفر در این ۳ شهرستان تحت پوشش شبکه های دیجیتال قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: راه اندازی فرستنده های شبکه های دیجیتال در شهرستان های خمین، محلات و دلیجان باعث شده که مردم این ۳ شهرستان تحت پوشش ۲۰ شبکه تلویزیونی و ۱۹ شبکه رادیویی قرار بگیرند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز استان مرکزی با عنوان نمودن این مطلب که صداوسیمای استان در سال جاری برای رسیدن به ۳ هدف اساسی و مهم تلاش خواهد کرد، اظهار داشت: معرفی ناشناخته ها و تمامی مؤلفه های استان اولین هدف اساسی و مهم برای مسئولین و پرسنل ما است که برای رسیدن به آن از تمامی ارتباطات خود با شبکه های سراسری استفاده خواهیم کرد.

قربانی جم تصریح کرد: دومین هدف اساسی و مهم، بالابردن سطح کیفی برنامه های صداوسیمای مرکز استان مرکزی است که باید در این خصوص تمامی توان و تلاش خود را به کار بگیریم.

وی بیان داشت: ایجاد نمایندگی صداوسیمای مرکز استان مرکزی در تمامی شهرستان های این استان و حضور میکروفن های رادیویی و دوربین های تلویزیونی در نقاط مختلف استان با هدف حضور تمامی مردم در برنامه های رادیویی و تلویزیونی، سومین هدف صداوسیمای مرکز استان مرکزی در سال جاری است که با جدیت دنبال خواهد شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.