بازگشت اولین گروه از حجاج استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی ،منوچهر انصاری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۱۱۲ نفر از حجاج استان مرکزی با اولین کاروان بازگشت از فرودگاه جده روز ششم مهرماه جاری وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) شدند و عصر همان روز نیز با اتوبوس های سازمان حج و زیارت وارد استان شدند.
وی ادامه داد: دومین گروه از حجاج استان مرکزی نیز ۱۳ مهرماه جاری از طریق فرودگاه بین المللی اصفهان وارد خاک وطن شده و بلافاصله نیز وارد استان مرکزی می شوند.
جانشین مدیر سازمان حج و زیارت استان مرکزی اضافه کرد: امسال یکهزار و ۱۷۳ نفر از استان مرکزی در قالب چهار کاروان مدینه قبل و پنج کاروان مدینه بعد به سرزمین وحی مشرف شدند.
وی گفت: سفر حجاج بیت الله الحرام استان مرکزی بین ۳۰ تا ۳۷ روز به طول می انجامد و تا پنجم محرم الحرام همزمان با ۲۶ مهرماه سال جاری تمامی کاروان ها به وطن بازمی گردند.
انصاری با بیان اینکه هیچ یک از حجاج استان مرکزی در فاجعه منا آسیب ندیده اند وهمگی در صحت و سلامت کامل به سر می برند، بیان کرد: سه تن از زائران حجاج این استان به دلیل سابقه بیماری های قلبی و ریوی در حین انجام اعمال حج در شهر مکه درگذشتند که این مهم هیچ ارتباطی به فاجعه منا و یا سقوط جرثقیل در محل مسجد الحرام نداشته است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.