نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی

بزرگداشت روز معلم، رعایت حجاب و عفاف و سفر رئیس جمهور به سوریه محور اصلی خطبه‎های امروز ائمه جمعه شهرستان‌های استان مرکزی بود.

نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزیبه گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ خطیب جمعه ساوه با گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم گفت: همه همت و سعی این مجاهد زمان شناس در دفاع از حقایق اسلام و مقابله با دشمنی‌هایی بود که در عرصه فکر علیه اسلام مطرح می‌شد.
——–
حجت الاسلام میرصادقی امام جمعه خمین با اشاره به سفر رئیس جمهورکشورمان به سوریه گفت: بعد از تثبیت موقعیت سوریه، سفر دکتر رئیسی به سوریه پیام آور پیروزی محور مقاومت و شکست کامل طرح‌های آمریکایی و انگلیسی در منطقه است.
———
حجت الاسلام ربانی امام جمعه محلات با اشاره به جایگاه تعلیم و تربیت در اسلام گفت امروز نسل ارزشمند نوجوان و جوان، در اختیار معلمان است و معلمان باید این رسالت سنگین را به بهترین شکل به سرانجام برسانند چرا که ارزش و اهمیت پرورش نسلی آگاه، عالم، اهل فکر و منطق و برخوردار از اخلاق اسلامی بر عهده این قشر است.
——-
امام جمعه شهرستان کمیجان به حادثه تأسف بار تصادف شب گذشته در محور ساروق به کمیجان اشاره کرد و گفت: متاسفانه در این حادثه ۱۲ نفر کشته و مصدوم شدند که مسئولان استان باید با کار و تلاش شبانه روزی مشکلات مردم از جمله این جاده را برطرف کنند.
——–
حجت الاسلام غفوری امام جمعه دلیجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید الداغی شهید غیرت در سبزوار گفت: این شهید والا مقام برای دفاع از ناموس کشور جان خود فدا کرد و همه باید به این موضوع آگاه باشند که حجاب و عفاف برای کشور امنیت اجتماعی به همراه دارد.
——–
امام جمعه زرندیه با اشاره به دیدار رئیس جمهور عراق با مسئولان کشورمان و محور مذاکرات گفت دست آمریکا در تمامی ناامنی‌های منطقه برای همگان آشکار شده و ملت‌های آزادیخواه باید بدانند منطقه‌ی امن و آرام بدون حضور آمریکا ایجاد خواهد شد.
——–
حجت الاسلام سلطانی خطیب جمعه غرق آباد با تأکید بر رعایت عفاف و حجاب در جامعه گفت: رعایت حجاب در جامعه ارتقا، منزلت و عزت اجتماعی همه بویژه بانوان را به همراه دارد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.