خطبه های نماز جمعه اراک

به گزارش مرکزی دیلی، آیت اللهˈ قربانعلی دری نجف آبادی ˈ در خطبه های نماز جمعه افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی میزان نیاز کشور به غنی سازی را در سخنان خود بیان کرده اند که این مسئله باید به دقت مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: همچنین در مرحله دوم باید تحریم های ظالمانه غرب پا به پای اقدام های ایران برداشته شود و امتیاز به شرطی بدهیم که امتیاز بگیریم.

امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: ملت ایران از تحریم ها و تهدیدات غرب نمی ترسد و آمریکا بداند ملتی که ۱۰ سال صبر کرده و زیر بار زور نرفته اکنون ۱۰ هزار سانتریفیوژ فعال دارد و قادر است ۱۰ سال دیگر هم صبر کند .

آیت الله دری نجف آبادی با یادآوری سخنان رهبر معظم انقلاب افزود: دولت باید مدیریت جهادی و قدرت نظامی، علمی و اقتصادی جامعه را در برابر تهدیدات محافظت کند.

وی با بیان اینکه دشمنان در اطراف جمهوری اسلامی ایران آتش افروزی می کنند، ادامه داد: اگر بخواهیم در برابر این تهدیدات امنیت داشته باشیم باید قدرتمند باشیم و این قدرت با سعی و تلاش تک تک مردم تامین می شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: جوانان سالم و با ایمان تا زمانی که در خدمت نظام هستند قدرت و سرمایه های کشور محسوب می شوند و وقتی به دام مشروبات الکلی و اعتیاد گرفتار شوند و از آرمان های اسلام فاصله بگیرند مزاحم پیشرفت هستند.

آیت الله دری نجف آبادی با توجه به نزدیک شدن هفته تامین اجتماعی و بهزیستی گفت: ۲۵ میلیون نفر تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند که این مسئله باید گسترش یابد تا تمام محرومین جامعه از این نعمت برخوردار شوند.

وی ادامه داد: مردم با پرداخت به موقع سهم و هزینه های خود باید به توانمند شدن هرچه بیشتر این سازمان کمک کنند تا بتواند خدمات بیشتری را به نیازمندان ارائه کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با یادآوری به شهادت رسیدن۷۰ نفر و زخمی شدن ۷۰۰ نفر از مردم غزه به دست صهیونیست ها گفت: مردم ایران در روز قدس جواب دندان شکنی به صهیونسیت ها خواهند داد.

آیت الله دری نجف آبادی، بر وحدت و یکپارچگی مردم عراق و دنیای اسلام تاکید کرد و گفت: مردم عراق با پشتیبانی مرجعیت پاسخ دندان شکنی به گروه تروریستی داعش خواهند داد و این گروه، روزی اسلحه خود را به طرف ستمگرانی که آن را ایجاد کرده اند، خواهد گرفت.

ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و روز احسان و نیکوکاری از دیگر محورهای خطبه های نماز جمعه اراک بود.

مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با مسئولان و کارگزاران نظام، درباره ظرفیت غنی سازی، تحقیق و توسعه و تاسیسات فردو مطالب مهمی بیان داشتند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.