خطیب جمعه اراک: کشته شدن زائران خانه خدا بی کفایتی آل سعود را نمایان کرد

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی پور در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه اراک اظهار داشت: این اولین بار نیست که آل سعود جنایاتی را در مورد مسلمانان مرتکب می شود و امروز اقداماتی که آل سعود در برابر مردم مسلمان و بی پناه یمن انجام می دهد از دید هیچکس پوشیده نیست.

وی افزود: آل سعود جنایتکار خود را در پس چهره ای بزک کرده پنهان کرده و در مورد واقعه روز گذشته در منا به درستی پاسخگو نبوده و آن را ناشی از قضا و قدر الهی دانسته است اما رسوایی آل سعود امروز بیش از پیش نمایان شده است.

حسینی پور گفت: به خاطر بی کفایتی آل سعود امروز جهان اسلام را غم فراگرفته است و آل سعود تصور نکند که با اقدام به گردن زدن برخی، این رسوایی تمام می شود و این داغ از ذهن و فکر مسلمانان پاک می شود.

وی افزود: دشمنان به دنبال تدارک اقداماتی هستند که بتوانند دوباره تسلط خود را بر اقتداری که جمهوری اسلامی به وجود آورده است اعمال کنند اما اشتباه می کنند چرا که ملت ایران گوش به فرمان رهبرشان هستند و امروز مسئولان ما باید در مساله برجام کاملا با قاطعیت برخورد کنند تا دشمن حتی جرات فکر نفوذ به این آب و خاک به هر طریق را نداشته باشد.

حسینی پور هفته با اشاره به هفته دفاع مقدس افزود: هفته دفاع مقدس عصاره ای از هشت سال رشادت است که برای بیان آن هر چه کتاب نوشته شود و فرهنگ سازی شود باز هم کم است.

خطیب نماز جمعه اراک در بخش دیگر از سخنان خود به بازگشایی مراکز علمی اشاره و تصریح کرد: همه باید علم بیاموزند اما نباید فراموش کرد که این علم همراه با تهذیب نفس باشد و دانشگاه و مراکز علمی ما علاوه بر علم تهذیب را نیز مورد توجه قرار دهند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.