استاندار مرکزی: گرامیداشت دفاع مقدس تجلیل از اسلام است

به  گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، محمود زمانی‌قمی صبح دیروز در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور دفاع ملت ایران و رزمندگان اسلام اعم از بسیج، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و جهادگران است که رشادت‌های آنان سبب شد در مقابل هجمه دشمنان پیروز شویم.

وی بیان کرد: ۳۱ شهریور یادآور روزی است که مجموعه سلطه‌گران عالم با بسیج و تجهیز یکی از وابستگان خود یعنی رژیم بعث از طریق زمین، هوا و دریا به کشور حمله کردند که امام خمینی(ره) در واکنش به این اقدام فرمودند؛ «یک دیوانه سنگی را به سمت کشور پرت کرده که او را ادب خواهیم کرد».

استاندار مرکزی تصریح کرد: امام خمینی(ره) و ملت ایران به این جمله عمل کرده و همچون کوهی استوار در مقابل دشمن ایستادند و ننگی جاودانه را برای حزب بعث و پیروزی و سربلندی همیشگی را برای انقلاب اسلامی رقم زدند.

زمانی ‌قمی خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با تجهیز نظام شاهنشاهی در صدد بودند بر آبراه استراتژیک خلیج فارس و خاورمیانه حکمرانی کرده و منافع خود را تضمین کنند، اما ملت ایران با پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن نقشه‌های آنان را بر هم زدند که این امر باعث شد تا دشمن با طراحی توطئه‌ای دیگر در قالب جنگ تحمیلی علیه این کشور اقدام کند.

وی ادامه داد: ملت ایران در تمام شرایط و عرصه‌ها از انقلاب اسلامی دفاع کردند و امروز وظیفه مسئولان است تا شرایطی آسان‌تر از شرایط موجود را برای مردم فراهم کنند.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.