اظهارات کارگردان فیلم محمدرسول الله در ساوه

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار مهر، مجید مجیدی، عصر سه شنبه در مراسم افتتاح سینمای ساوه و اکران فیلم محمد رسول الله در سینمای ساوه اظهار داشت: ساوه اولین شهرستانی است که در آن برای اکران فیلم «محمد رسول‌الله» حضور یافته ایم و ابتدا دغدغه ما این بود که این فیلم با این عظمت به گونه ای اکران شود تا همه مردم کشور از آن بهره مند شوند.

وی بیان داشت: حضرت محمد (ص) دردانه هستی است و ما توانستیم فقط قطره ای از اقیانوس رحمت ایشان را ترسیم کنیم اما با وجود فراهم نبودن تکنیک لازم برای اکران این فیلم، دوست داشتیم که مخاطبان کشور این فیلم را ببینند که با همت شرکت سینمایی نورتابان توانستیم ۱۲۰ شهر در کشور برای اکران فیلم شناسایی کنیم.

مجیدی گفت: هم اینک عرصه فرهنگی ما با وجود نیاز مبرم در رده دوم و سوم اولویت ها قرار گرفته است علیرغم این که ما یک ملت فرهنگی هستیم.

خانه تئاتر ساوه به بهره برداری می رسد

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: برخی کارهای فرهنگی مانند احداث سینما به دلیل عدم سود دهی لازم با حمایت سرمایه گذاران در این بخش همراه نیست.

شهلا میرگلوبیات در مراسم افتتاح سینما ساوه با اکران فیلم محمدرسول الله به عنوان نخستین فیلم این سینما که با حضور مجید مجیدی کارگردان این فیلم برگزار شد، افزود: به همین دلیل لازم است که سایر دستگاه های بخش هنر و فرهنگ را یاری کنند، همانطور که شهر ۲۱۰ هزار نفری ساوه چندین سال است که از داشتن یک سینما محروم است.

وی بیان داشت: با توجه به وجود تحریم ها و مشکلات اقتصادی کشور، سعی کردیم تا از مکان های کوچک برای اکران فیلم های ارزشمندی مانند، فیلم محمدرسول الله(ص) استفاده کنیم اما علیرغم کوچکی فضا، دل هایی گرم و تپنده و دلسوزی وجود دارد که دوست دارند فرهنگ رشد ایجاد شود.

میرگلوبیات ادامه داد: تلاش می کنیم تا وزارت ارشاد بپذیرد که این سالن به عنوان سینما برای مردم ساوه مورد استفاده قرار گیرد و تا دو ماه آینده خانه تئاتر این شهر نیز مورد بهره برداری قرار گیرد و زرندیه نیز از سینمای دیجیتال بهره مند شود.

معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه نیز در این مراسم گفت: بنا بر نظر کارشناسان فنی فیلم محمد رسول الله(ص) فاخرترین اثر کشور و شاهکار عرصه سینمایی کشور است.

محمد بهاروند ادامه داد: دشمنان دین و مکتب ما تلاش می کنند تا چهره ناپسندی را از دین اسلام در دنیا به نمایش بگذارند و آنان که خود را داعیه دار حقوق بشر می دانند دست به فجایع و جنایات مختلفی می زنند.

وی اظهار داشت: این فیلم توانسته چهره واقعی اسلام و پیامبر رئوف و مهربان را به نمایش بگذارد؛ چون اگر پیامبر ما مهربان نبود مردم هیچگاه گرد ایشان جمع نمی شدند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.