آصفری:برگزاری نشست سلطنت‌طلبان، حاصل توهم ربع‌پهلوی

به گزارش مرکزی دیلی، محمد‌حسن آصفر‌ی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خانه ملت، در واکنش به برگزاری نشست شورای به اصطلاح ملی ایران با ریاست رضا ربع پهلوی در پاریس، تصریح کرد: گروه‌های ضد انقلاب در خارج از کشور ۳۴ سال است که در توهم هستند و هر از ‌گاهی بازی‌هایی به راه می‌اندازند تا از آمریکا و غرب پول برای عیش‌و‌نوش خود بگیرند.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ماهیت خیانتکار‌انه و پلید این گروه‌های ضد انقلاب به ویژه سلطنت‌طلبان تاریخ مصرف گذشته، برای مردم ایران آشکار و مبرهن است، افزود: ملت ایران خاطره جنایت‌ها و غارت‌های خاندان پهلوی را از یاد نخواهند برد و این خاندان در طول ۵۰ سال دیکتاتوری خود،‌ چیزی جز بدبختی و فلاکت برای مردم ایران نداشتند.

آصفر‌ی، تاکید کرد: گروه‌های معاندانقلاب در مقاطع زمانی حساس مانند زمان انتخابات، از سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا و صهیونیسم پول دریافت می‌کنند تا به خیال خام خود زمینه‌های انتقال قدرت را فراهم کنند که این آرزو را با خود به گور خواهند برد.

وی با بیان اینکه سرنوشت این ربع پهلوی هم مانند سرنوشت سایر اعضای این خاندان است، گفت: کارنامه خاندان پهلوی پر است از غارت اموال مردم ایران که هنوز هم با گذشت ۳۴ سال از سرنگونی رژیم طاغوت، از پول مردم ایران که با خود به خارج برده‌اند به لا‌ابالی‌گری و عیش و نوش می‌پردازند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، افزود: بر این اساس،‌ بازی‌های گروه‌های ضد انقلاب در خارج از کشور بیش از آنکه سیاسی باشد به منظور تامین پول برای سرد‌مداران این جریانات انجام می‌شود چرا که این گروه‌ها به خوبی می دانند که در برابر قدرت و عظمت جمهوری اسلامی ایران هیچ هستند و با اتکا به قدرت‌های بزرگ هم نمی‌توانند اهداف خود را محقق سازند.

شورای به اصطلاح ملی ایران با محوریت ربع پهلوی بدون آنکه با اقبال اپوزوسیون خارج نشین مواجه شود، در پایان نشست بی‌رمق خود در پاریس اعلام کرد دنبال یافتن راهی به دور از خشونت برای تغییر نظام سیاسی در ایران مبتنی بر اعلامیه جهانی حقوق بشر است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.