تاکیدمجمع نمایندگان استان مرکزی برانسجام بین تیم مدیریتی و نمایندگان

رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی گفت: انسجام و وحدت در تیم مدیریتی نمایندگان و صداقت در گفتار و عمل، عامل پیشرفت امور در این استان است.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، سید محمد حسینی در گفت و گو با ایرنا افزود: تصمیم گیری با مردم و برای مردم باید در برنامه های استان لحاظ شود و برای این مهم پیوست های قوی فکری، کارشناسی و عملیاتی در بین نمایندگان دولت و خانه ملت در استان ضروری است.
وی توضیح داد: نمایندگان مجلس دهم در استان مرکزی هم قسم شده اند که اجماع را سرلوحه خود قرار دهند و در این راستا مجمع نمایندگان استان نشست ویژه ای را با استاندار مرکزی داشته است.
رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: در نخستین نشست نمایندگان خانه ملت با کارگزارن ارشد دولت در استان مرکزی مقرر شد پیگیری امور استان در وزارتخانه ها و نهادهای کلان توسط تیم مشترک اجرایی و مجلس دنبال شود و همه ظرفیت ها به منظور پیگیری چالش های اساسی استان، تسهیل امور و ایجاد پیوست های محرک توسعه برای این خطه دنبال شود.
حسینی خاطرنشان کرد: در این نشست در خصوص سفر رییس جمهوری به استان مرکزی نیز بحث و تبادل نظر شد و بررسی دلایل اینکه چرا استان مرکزی به عنوان سی و یکمین استان میزبان رییس جمهوری است مورد نقد و نظر قرار گرفت.
وی یادآور شد: اعضای مجمع نمایندگان به دنبال آن هستند که در بیشترین همگرایی با مدیریت اجرایی منطقه امتیاز لازم را در سفر هیات دولت به استان کسب کنند و ساز و کارهای آن نیز در نشست های مشترک در دست بررسی است.
نماینده مردم فراهان، آشتیان و تفرش در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در نخستین نشست نمایندگان خانه ملت با استاندار مرکزی همچنین در خصوص افزایش پایه بودجه استان، تقویت حلقه مشورتی در تعیین مدیریت ها و انتصاب های استانی، کاهش بوروکراسی اداری و تقویت تیم اقتصادی استان، بهبود نظارت ها و باروری ظرفیت های کارشناسی در حوزه کشاورزی، بهداشت و صنعت و ارتقای جذب سرمایه گذاران و بهبود مدیریت شهرها مورد بحث و نظر قرار گرفت.
حسینی توضیح داد: مجمع نمایندگان استان در نخستین نشست خود با تدوین خط مشی های وحدت محور، تقسیم تکالیف قانونی را انجام داد و نمایندگان شرکت کننده در شوراهای حل اختلاف، برنامه ریزی و توسعه استان، فرهنگی، اشتغال تعیین شد.
وی گفت: به منظور تسهیل امور؛ دفتر مجمع نمایندگان مجلس دهم به زودی در اراک گشایش می یابد و پیگیری برای اخذ زمین و ساخت فضای مناسب این امر در دست پیگیری است.
استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

مطلب مرتبط: حسن بیگی: وفاق و همدلی نمایندگان و مسئولان دولتی در استان مرکزی بی سابقه است

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.