استاندار: مقدمات برگزاری انتخابات جامع در استان مرکزی فراهم است

استاندار مرکزی گفت: مقدمات برگزاری انتخابات جامع و کامل در استان از هم اکنون فراهم است چرا که تمام پیش بینی و تمهیدات لازم در این راستا اندیشیده شده است.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، سید علی آقازاده” شامگاه دوشنبه در حاشیه نشست مشترک ستاد انتخابات استان مرکزی با هیئت های اجرائی،نظارت و بازرسی انتخابات افزود: اکنون یک تعامل، هماهنگی و همفکری مناسبی بین همه مجریان انتخابات در مرکز استان و در سطح تمام شهرستان ها وجود دارد که جای تقدیر دارد.
وی تاکید کرد: امید است در روز انتخابات نیز با تمهیداتی که در راستای تامین امنیت، آی تی، اقلام و تدارکات و تامین نیرو در بخش های اداری، انتظامی و نظامی مهیا شده، شاهد انتخابات پرشکوه و با حضور حماسی مردم در سطح استان باشیم.
نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد اظهار داشت: این نشست با حضور  ۱۰۰ درصدی مجریان انتخابات در استان مرکزی اعم از هیات های اجرایی، بازرسی و نظارت شورای نگهبان و هیات های نظارت بر انتخابات شهر و روستا، کمیته های برگزار کننده و رییس هیات نظارت استان برگزار شده و تقریبا تمام زوایای نادیده شده در دو سه ماه اخیر مطرح شد.
آقازاده بیان داشت: با توجه به اینکه بخشی از  این نشست به صورت ویدئوکنفرانسی بود، تقریبا همین ترکیب در شهرستان‌ها نیز حضور داشتند و تمام مباحث، دغدغه و پیشنهادات خود را در این نشست مطرح کردند که به طور حتم با انسجام و همدلی میان دست اندرکاران انتخابات، شاهد حضور مردم پای صندوق های رای در ۲۸ خردادماه هستیم.

استاندار مرکزی بیان کرد: مردم استان مرکزی بار دیگر برگ زرین دیگری بر کارنامه درخشان استان می افزایند و تمام توطئه های دشمنان در راستای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات نقش برآب می‌شود.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس در ۲۸ خردادماه برگزار می شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.