برخورد قاطع دستگاه قضا با کاندیداهای متخلف

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی گفت: دادگستری استان مرکزی به طور جدی با کاندیداهای متخلف برخورد خواهد کرد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، محسن خیرمند عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دادگستری استان مرکزی به طور جدی با کاندیداهای متخلف برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه نصب بنر در غیر محل ستاد و همچنین در ابعاد غیر مجاز تخلف است،گفت: به کسانی رای بدهید که از هم اکنون پاکیزگی مبلمان شهری و قانون پذیری در تبلیغات را رعایت می‌کنند.

خیرمند تاکید کرد: استفاده از القاب و عناوین کذب مانند دکتر و مهندس بدون مدرک رسمی جرم و موجب تعقیب قضایی است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی افزود: در اجرای طرح برخورد با ستادهای تبلیغاتی که اقدام به نصب بنرهای غیرمجاز در سطح شهر کرده‌اند کمیته‌ای تحت عنوان کمیته مستندسازی در فرمانداری شهرستان‌ها تشکیل شده که تخلفات را مستندسازی و امحای نموده و به مرجع قضایی اعلام کنند.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی با بیان این‌که  در برگزاری  انتخابات قانونمند و بی طرف در چارچوب قانون با کسی تعارف نداریم، تاکید کرد: کاندیداهایی که این گونه تخلفات را دارند مکلف هستند به قید فوریت نسبت به جمع آوری بنرهای غیرمجاز شان اقدام‌ کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.